ОГЛАСИЛО СЕ ОСИГУРАЊЕ О ИСПЛАТИ ОШТЕЋЕНИМ ПУТНИЦИМА БАРЦИНО ТУРСА Ово је потребно предати од папира! Ево када је крајњи рок

После банкрота агенције "Барцино тоурс", Миленијум осигурање обавестило је оштећене путнике да прикупе и комплетирају документацију за исплату.
plaza grcka more, pixabay.com
Фото: pixabay.com

“Миленијум осигурање” адо је до сада два пута преко медија позвало све оштећене путнике туристичке агенције “Барцино Тоурс” да поднесу одштетне захтеве за нереализована путовања, како би им била исплаћена одштета по полиси осигурања коју је “Барцино Тоурс” уговорио са “Миленијум осигурањем”, а све то како бисмо што пре кренули са исплатама захтева. Свим путницима који су до сада поднели одштетне захтеве доставили смо повратне дописе којима су обавештени о броју штете под којим се води њихов захтев, документацији која недостаје уколико је то случај, као и информацију да је сума осигурања уговорена на износ и од 250.000 евра", рекли су из Миленијум осигурања.

Такође, како наводе, путници су обавештени и да је у циљу утврђивања правног основа и износа накнаде, у целости или сразмерно, рок за исплату продужен до евидентирања свих корисника гаранције путовања који остварују право из уговора о осигурања по том основу, у смислу одредби Правилника о врсти, висини и условима гаранције путовања, као и Услова за осигурање од одговорности туристичких агенција за случај инсолвентности за случај штете нанете путнику – гаранција путовања.

"Напомињемо да је законски рок од 14 дана прописан одредбама чл. 919 ст. 1 Закона о облигационим односима , али да се у овом конкретном случају имају применити одредбе чл.919 ст.2 као и посебне одредбе горепоменутог Правилника и Услова осигурања о продужењу овог рока, а управо због ограниченог износа суме осигурања", наводи се.

Када сви оштећени путници “Барцино Тоурс” буду поднели захтеве с потребном документацијом, а до сада, поредећи податке са евиденцијама надлежног Министарства туризма и омладине, то још увек нису учинили сви, одштета ће бити исплаћена у складу са прописима и условима осигурања.

"Како би убрзали процес пријаве, “Миленијум осигурање” је контактирало путнике који још нису пријавили своја потраживања, писаним путем, преко СМС порука или Вибера, управо да би се време за подношење документације скратило, а сви путници у најкраћем могућем року добили своја обештећења", наводе они.

Због тога не може бити никакве речи о томе, како су поједини путници посумњали, да им штета неће бити исплаћена, већ је у питању поштовање прописа.

Курир.рс/Раде Јакшић

EUR/RSD 117.1216
Најновије вести