Подпредседница Делта холдинга и директорка Делта ауто-групе Александра Ђорђевић истакла је важност данашњег догађаја, пошто већ дужи временски период у Делти планирају како да промене начин презентовања аутомобила.
"Концепти производње и продаје се мењају, а ми смо одлучили да направимо продајни салон унутар Галерије како би смо били ближи нашим клијентима. Ауто индустрија се налази у највећем периоду трансформације, прелазак на електрификацију се дешава јако нагло. Ово је згодан и приступачан начин за клијенте, а такође и за нас да презентујемо најновије моделе БМW", каже Ђорђевићева.
Нови модел БМW-а је доживео је промене које ће се огледати у навигацији у реалном времену, фаровима ужег дизајна са ласер технологијом, као и другачијим дизајном фелни од 22 инча, поручили су на догађају.
Директор брендова БМW-а за Србију и Црну Гору Зоран Михајловић каже је да је данас отворен салон у коме ће клијенти моћи да добију комплетну услугу од конфигурисања возила, организовања тест вожње, до куповине возила.
"Данас смо представили унапређену верзију модела X5, аутомобила који на наш најпродаванији модел у последње четири године. Модел је софтверски значајно унапређен, на услузи је и могућност која ће помоћи већу повезаност корисника и сервиса (connected drive) која ће променити досадашњи начин коришћена возила", каже Михајловић.