Министарство сваке године издваја значајна средства намењена медијима у Србији, а први пут је урађено истраживање и еваулација око 20 одсто (55 од 228) свих реализованих садржаја у области штампе, телевизије, радија, медијске продукције и интернета, саопштиом је данас Медијског архива Ебарт.
Већина медија, како је наведено, садржаје је реализовала у оквиру професионалних стандарда (87,27 одсто), разумљиви су просечном гледаоцу (94,55 одсто) и највећи део био је у складу са наменом конкурса (89,09 одсто).
Циљеве постављене у пројектном задатку испуњава три четвртине апликаната (око 76 одсто), а са друге стране одрживост није била остварива у четвртини пројеката.
Када се сагледају сви резулатати према врсти медија, највише испуњених критеријума одликује садржаје/пројекте телевизијских станица (89,29 одсто), следе штампани медији (86,9 одсто), продукције (85,71 одсто), радио станице (83,13 одсто), а најлошији резултат забележен је када је у питању интернет - 68,25 одсто.
Ова анализа представља својеврсну "личну карту" медија, односно медијске продукције, и из Медијског архива Ебарт истичу да ће помоћи успостављењу прецизних и чврстих критеријума за даље суфинансирање пројеката у области јавног информисања ради остваривања јавног интереса.
Један од критеријума који је најмање испуњен - унапређење капацитета медија истовремено је и добар показатељ проблема у међској сфери - финансијских, кадровских и организационих, за медије широм Србије, а посебно оне изван великих центара као што су Београд и Нови Сад.
Овај пројекат суфинансиран је из буџета Републије Србије - Министарства културе и информисња, а изнети ставови, како је наведено, нужно не изражавају ставове органа који је доделио средства.