Телеком: Јунајтед медија покушава да нас рекетира, имамо фер понуду

БЕОГРАД: Телеком је данас саопштио да Јунајтед медија група (УМ) покушава да их рекетира.
Telekom Srbije/A. Erski/Arhiva Dnevnika
Фото: Дневник/А. Ерски/Архива

Генерални директор Телекома Србије Предраг Ћулибрк изјавио је да Јунајтед група емитовање Н1 Телекому јавно нуди по цени од 40 евроцентри месечно по кориснику, што је 22 пута више од, на пример, просечне цене Пинкових канала.

"То је покушај рекетирања Телекома Србије од стране Јунајтед медије", рекао је Ћулибрк на прес конференцији и поручио:

"Пошто свакодневно понављате да постоји јавни интерес за Н1, ми кажемо - емитоваћемо за кориснике Телекома и Супернове, ако нам власници дају дозволу, Н1 бесплатно, све док трају преговори".

На тај начин ће, каже, 800.000 корисника имати могућност да гледа Н1, што је, четири пута већа могућност гледања Н1 у односу на период од пре 17. јануара, када је на захтев Јунајтед групе искључен Н1.

Ћулибрк је поручио да иза потеза Телекома нема никакве политике и да код свих пословних одлука никада нису били политички мотивисани.

Он је рекао и да је према истраживањима агенције Нилсен иста ситуација и када је реч о групи канала Kopernikus cable network где припадају канали О2 и Прва који су просечно по каналу шест пута јефтинији од јавно понуђене цене од 40 евро центи за канал Н1.

Координатор за интернет и мултимедију Телекома Србије Владимир Лучић рекао је да понуда ове компаније у техничком смислу значи да, када би добили дозволу од Јунајтед медије да пусте Н1, могли би то да учине у року од 72 сата.

Лучић је рекао да у Телекому сматрају понуду Јунајтед групи и више него коректном у ситуацији када им је делом искључен Спорт клуб.

Представници Телекома нису данас одговарали на питања новинара, рекавши да ће сачекати одговор Јунајтед медије.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести