Захтеви за издавање радио фреквенција од данас електронски

БЕОГРАД: Потписивањем Споразума о сарадњи између Ратела и Канцеларије за информационе технологије и електронску управу, захтев за издавање дозвола за коришћење радио фреквенција од данас се може поднети и електронским путем.
RATEL Foto: RATEL
Фото: РАТЕЛ

Како су истакли потписници - директор Регулаторне агенције за електронске комуникације и поштанске услуге (Рател) Владица Тинтор и директор Канцеларије Михаило Јовановић, на тај начин процедура се убрзава за 50 одсто, а потреба за штампањем докумената биће знатно смањена.

Према речима Тинтора, Рател годишње изда око 9.000 појединачних дозвола за коришћење радио фреквенција, што је, како је истакао, захтевало штампање више од 48.000 листова папира.

“Пројекат је у складу са дефинисаним циљем владе Србије - дигитализовати пословање што је више могуће. Коришћењем нове услуге, подносиоци захтева на бржи и сигурнији начин достављаће податке и то ће побољшати и убрзати процес одлучивања и издавања дозвола за коришћење одређеног радио фреквентног опсега, можете да замислите колико ће се наша архива смањити и процес убрзати”, рекао је Тинтор.

Пословање захтева брзину и правовремену информацију, каже Тинтор и додаје да је Рател спреман да изађемо у сусрет привреди.Према речима директора Канцеларије за информационе технологије и електронску управу Михаила Јовановића, потписивањем споразума Влада Србије прави нови помак у дигитализацији државне управе.

Он подсећа да је један од циљева владе стварање модерне, ефикасне, једноставне електронске управе, која треба да буде предуслов стварања транспарентне и економичне јавне управе.

Јовановић каже да ће нове могућности сервиса “еПлаћање” побољшати и употпунити услугу Ратела, јер ће ускоро бити омогућени различити модели електронског плаћања путем електронског банкарства, платних картица и других видова безготовинског плаћања.

EUR/RSD 117.1484
Најновије вести