CarGo: Вође такси блокаде траже забрану комбија за инвалиде

БЕОГРАД: Директор компаније CarGo Technologies, Вук Губеринић, изјавио је да је Бошко Вукојевић, један од, како каже, вођа такси картела, послао Секретаријату за инспекцијске послове града Београда ургенцију у којој се захтева да се забране "CarGo" комбији за особе са инвалидитетом.
CarGo
Фото: Ilustracija/appcargo.net

"Комбији за особе са инвалидитетом дневно олакшавају живот стотинама Београђана, а вође такси блокаде хоће да их одузму. Питање је да ли су сами дошли на ту идеју или их је и на то инспирисала њихова министарка? Комбији су олакшали живот особама са инвалидитетом, које су до сада били ограничене и принуђене да проналазе небезбедније алтернативе до лекара, школе или било које друштвене активности. Шокирани смо овом ургенцијом, просто не знамо шта да кажемо“, рекао је Губеринић.

Поводом радикализације блокаде Београда, директор "CarGo"-а је навео да не може да замисли како ће изгледати радикализација када је у "мирнодопској атмосфери“ нападнута и полицајка, наводи се у саопштењу компаније.

"У ''мирнодопској атмосфери'' нападнута је полицајка. Министарка Михајловић, посебно као председница Координационог тела за родну равноправност, треба да каже да ли је знала да ће протест који је очигледно изгледа инспирисала, довести до ескалације насиља. Јер ово није први пут да се насиље дешава", рекао је Губеринић.

Он је додао да је пре неколико дана "брутално вређана мајка која је хтела да прође са дететом, а свакодневно се прети и ратује са сваким ко другачије мисли, или макар жели да прође".

"Како ли ће тек изгледати град када се протести радикализују? То просто не могу ни да замислим. Но пасаран, неће вам проћи поручујемо и ми њима“, рекао је Губеринић.

Он каже да до сада није могао да замисли ни Бошка Вукојевића како рецитује, али да се и то догодило на јучерашњем перформансу, али наглашава да довитљиве песме не могу да замаскирају насиље.

"Поред физичког, ово је и насиље над владавином права. Таксисти су заједно са Зораном Михајловић направили картел, написали свој закон и онда кажу ''региструјте се''. Али трик је само у једном - и када би неко желео да се региструје као таксиста, дозволу би морао да наследи као феудални посед, јер је њихов број ограничен, а закон не препознаје алтернативни превоз“, наглашава Губеринић.

Губеринић истиче да CarGo није против регулативе већ за уважавање свих околности до којих доводи дигитална трансформација.

"Дигитална трансформација нам омогућава транспарентност у плаћању свих пореза. Електронским плаћањем немогуће је сакрити било какав део прихода, добити или пореза. Као што сви знају, то није случај са такси картелом, где скоро 4.000 таксиста има порески дуг од скоро три милијарде динара. Али и сви знају да се у томе налази једна од главних мотивација за протесте. Ако нема ''CarGo''-а, могу да наставе по старом, јасна је порука такси картела“, закључио је Губеринић.

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести