Она каже да је приметно да се све више купују и користе цегери.
Тај трговински ланац је у априлу прошле године почео да наплаћује кесе у својим продавницама по цени од два динара, а у циљу смањења њихове употребе и загадења животне средине.
"Порасла је продаја цегера и враћа стара навика да се они користе. Циљ нам је смањење кеса, које су наш редован артикал, односно пластике у пословању и имамо на нивоу групе врло јасну стратегију о области одрживог пословања, односно смањења употребе пластике у укупном пословању и она мора бири рециклабилна, компостибилна и поновно употребљива", рекла је Поповић на конференцији за новинаре у Београду на којој је најављена сарадња са компанијом Хенкел у хуманитарној акцији помоћи социјално угроженој деци да ове године оду на зимовање.
Акција почиње данас и подразумева да куповином Мериџ прозивода у Макси, Темпо, Схоп&го радњама грађани донирају 10 динара Црвеном крсту Србије за ту намену.
Како је рекла, у компанији Делез Србија новац од наплате пластичних кеса улажу у различите пројекте.
"Прошле године отворили смо три еколошка макси супермаркета, а 11.000 тона амбалажног отпада је рециклирано. Улажемо у различите пројекте и поносни смо на све што је урађено", рекла је Поповић.