Како се наводи на сајту АПР-а, корисници који морају лично да дођу у АПР упозоравају да су, сходно Одлуци о увођењу ванредног стања Владе Србије, применили мере за спречавање ширења заразе и ограничили број грађана који у истом тренутку могу бити присутни у шалтер сали Агенције.
Додају и да су до даљњег укинули правну помоћ у канцеларијама Агенције.
Поменуте мере, Агенција је применила са циљем смањења здравственог ризика како за кориснике, тако и за запослене у Агенцији, с обзиром да кроз шалтер салу, како наводе, дневно прође и по више стотина грађана, који обављају различите административне послове у Агенцији.
Агенција препоручује грађанима да комуницирају са АПР-ом путем поште, имајући у виду да са датумом пријема захтева у седишту Агенције у Београду почињу да теку рокови за одлучивање регистратора по регистрационим пријавама и захтевима правних лица и предузетника.
Наводе и да се питања у вези процедура регистрације и кретању предмета који су примљени у Агенцији, као и питања која су корисници до сада постављали лично у канцеларијама за правну помоћ, могу слати на адресе за пријем електронске поште, које су објављене на страници "контакти".