ИНОВАТИВНОСТ У СЛУЖБИ ГРАЂАНА НИС и Банка Поштанска штедионица представили своје дигиталне услуге

Компанија НИС и Банка Поштанска штедионица представиле су на бензинској станици „Нови Београд“ заједнички портфолио дигиталних услуга које су током последњих пет гoдина значајно допринеле унапређењу корисничког искуства на малопродајним објектима НИС-а.
NIS
Фото: НИС/промо

Иновативни пројекти омогућили су једноставна, брза и поуздана решења приликом плаћања производа и услуга на више од 300 НИС Петрол и Гаспром бензинских станица широм Србије.

Дигитални пројекти укључују, између осталог, могућност инстант плаћања IPS QR кодом на бензинским станицама НИС-а чији је носилац Народна банка Србије, као и опцију подизања готовине уз Post Card DinaCard картицу у оквиру НИС Петрол и Гаспром мреже бензинских станица. Такође, од 2021. године Банка Поштанска штедионица и НИС су по први пут омогућили услугу плаћања рачуна уз помоћ NBS IPS QR кода, а исте године, у сарадњи са компанијом Visa и могућност корисницима да на свим НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама, уз било коју вредност куповине, подигну готовину уз Visa платну картицу. Дугогодишње успешно партнерство НИС-а и Банке Поштанска штедионица додатно је оснажено новом иновативном услугом која је уведена прошле године, а реч је о могућности одложеног плаћања или плаћања у две једнаке рате, без камате, уз Post Card DinaCard картицу Банке Поштанска штедионица на свим бензинским станицама НИС-а.

Такође, НИС је први у Србији омогућио плаћање горива на самом точионом месту без потребе одласка на касу, уз помоћ Drive.Go мобилне апликације, коју је до сада преузело више од 300.000 корисника.

Фото: НИС/промо

Антон Черепанов, заменик генералног директора компаније НИС, навео је да је  НИС препознат као компанија која је посвећена сталном унапређењу квалитета производа и услуга јер је циљ НИС-а да ствара нове вредности за компанију како би успешно одговорили на све захтеве и потребе тржишта:

„Данас можемо да се похвалимо богатим портфолиом иновативних услуга које су повећале ефикасност. Слободно можемо рећи да НИС, са партнерима, на домаћем тржишту креира и предводи дигиталне трендове, а унапређење искуства потрошача је један од кључних задатака на путу наше дигиталне трансформације. Настављамо да радимо на развоју нових услуга за наше потрошаче, а у плану је много заједничких пројеката који ће додатно обогатити функционалност наше Drive.Go мобилне апликације, уз подршку наших партнерa“, истакао је Черепанов.

Оценивши да је партнерство Банке Поштанска штедионица и компаније НИС у претходном периоду успешно развијано кроз заједничке иновативне пројекте, Бојан Кекић, председник Извршног одбора Банке Поштанска штедионица истакао је да су сви досадашњи пројекти допринели унапређењу нових технологија, као и ефикасности платних услуга на бензинским станицама НИС-а, а пре свега добробити корисника тих услуга, што и јесте главни циљ:

„То не би било могуће да није постојало стратешко опредељење Народне банке Србије да створи амбијент за развој иновативних платних услуга, као и без економске, финансијске и националне стабилности коју нам је омогућила држава Србија. Са компанијом НИС настављамо да развијамо нове пројекте, јер наши корисници с пуним правом од нас очекују нове и још квалитетније производе и услуге“, закључио је Кекић.

(ПРОМО)

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести