Кинески купци уливају наду луксузним брендовима

ПЕКИНГ: Кинески купци конацно су почели да купују луксузне торбе, ципеле и накит, што тој индустрији даје наду да ће доћи до опоравка од пандемије корона вируса.
tifani
Фото: pixabay.com

Пред водећим брендовима и даље је, међутим, тежак пут и вероватно ће морати да преиспитају начин на који послују и суоче се са променом навика купаца у многим економијама погођеним рецесијом, пренео је Си-Ен-Ен.

Неколико компанија за луксузну робу пријавило је мало повећање потрошње у Кини овог пролећа након што су људи после вишенедељног периода проведених код куће кренули са оним што неки аналитичари називају трендом "осветничке потрошње".

"Тифани" је ове недеље саопштио да је Кина њена светла тачка, истакавши да је малопродаја у априлу порасла за око 30 одсто, а у мају за 90 процената у поредењу са истим месецима прошле године.

И "Барбери" је саопштио прошлог месеца да је продаја њихове одеће, ташни и аксесоара у Кини већа у односу на прошлу годину и да показује узлазни тренд.

 

EUR/RSD 117.5738
Најновије вести