Љајић: Издато 65.000 ваучера

БЕОГРАД: Министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић изјавио је да је до данас издато 65.000 ваучера за одмор у Србији.

''Ми смо планирали за целу годину 60.000 ваучера, али смо морали да издвојимо додатна средства из буџетске резерве да би се акција натавила'', рекао је Љајић који је присуствовао завршном догађају промотивне кампање ''Види Србију - савршен одмор на дохват руке'' на Тргу Републике.

Наводећи да је планирано да акција траје до 15. октобра, министар је истакао да мисли да ће укупно 80.000 ваучера за које су обезбеђена средства бити потрошена већ у августу.

Како каже, акција ће тада или бити прекинута или ће се тражити додатна средства.

''Ова акција је дала огроман допринос развоју домаћег туризма. Уназад две године имамо значајан раст броја домаћих туриста захваљујући акцији са ваучерима'', рекао је Љајић.

Он је рекао је да је већ у првих пет месеци ове године раст броја иностраних туриста 15 одсто.

''Једна смо од ретких земаља која у континуитету има двоцифрени раст броја иностраних туриста. Уколико се година заврши на начин на који је започела у туристичком смислу биће неупоредиво боља од одличне 2016. године'', рекао је Љајић.

Наводећи да имамо разлога да будемо задовољни, он је, међутим, указао да пуно тога још треба да учинимо да ти резултати буду још бољи.

''Све више постајемо озбиљна туристицка дестинација. Има још пуно тога што морамо да учинимо пре свега на макретингу и побољшању туристичке инфраструктуре, али из године у годину резултати постају све бољи'', рекао је Љајић.

Како је оценио, ова година ће бити импресивна када говоримо о туристичком промету и домаћем и иностраном.

Министар је указао да Србија мора да користи оно што има на најбоји могући начин додајући да често није важно оно што имате већ да то што имате знате да искоритите на најбољи могући начин.

''До сада то нисмо успели да урадимо, али постајемо свесни свега онога што Србија има, као и да морамо јасно да дефинишемо приоритете'', рекао је Љајић додајући да Србија нема капацитете, пре свега финансијске, али и кадровске и организационе, да све туристичке потенцијале употреби на једнак начин.

Он је подсетио и да је до данас издато 65.000 ваучера за одмор у Србији, а да је првобитно било планирано 60.000 за целу годину.

Директорка Туристичке организације Србије Марија Лабовић рекла је да је ТОС ове године, трећу годину за редом, организовала промотивну кампању за домаће туристе сада под слоганом ''Види Србију - савршен одмор ти је на дохват руке''.

''Кампању смо проширили и на регион. Започели смо је пре два месеца, а првих месец дана било је представљање у земљама региона јер су то земље из којих највећи број туриста долази у Србију'', рекла је Лабовић додајући да је након тога кампања усмерена и на домаће туристе.

Наводећи да је за три године виђен велики напредак када је домаћи туризам у питању, односно, када је број домаћих туриста у питању, она је указала да је то и дало мотив да се кампања понови.

Према њеним речима, кампања је била медијски микс свих видова оглашавања, али и представљања на трговима кроз Србију - у Нишу, Новом Саду, Чачку и данас у Београду.

''Можемо да се похвалимо да већ трећу годину у низу имамо пораст броја и домаћих и страних туриста што показује да су ове промотивне кампање позитивне и да дају резултате'', рекла је Лабовић.

Како наводи, може да се каже да је задржан двоцифрени тренд раста који је забележен и у претходној години.

''Очекујемо да се тај тренд настави с обзиром да је сезона тек почела када је лето у питању'', рекла је Лабовић.

Говорећи о акцији ваучера она је истакла да је та акција показала добар резултат подсећајући да је првобитно била планирана подела 60.000 ваучера, а да је до сада подељено 65.000 ваучера.

''У међувремену, због великог интересовања, акција је подужена и повећана је за додатних 20.000 ваучера који ће, ако се настави овим темпом, у кратком року бити подељени'', рекла је Лабовић.

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести