Највећи руски трговци хоће храну из Србије

„Магнит”, „Дикси”, „Лента” – водећи руски трговински ланци – уговорили су нове пословне аранжмане с компанијама из Србије на Међународном сајму прехране у Москви.
hrana na policama
Фото: Dnevnik.rs

Највеће интересовање су показали за програм свежег и смрзнутог воћа и поврћа и месне прерађевине.

Приметно је велико интересовање руских купаца, експерата и дистрибутера на националном штанду Србије где је, у оквиру Међународног сајма прехране, своју понуду представило 13 српских компанија, саопштила је Привредна комора Србије.

На сајму су одржани и иницијални преговори за заједничке инвестиције у производњу различитих врста свеже салате у

Србији с циљем пласмана на тржишта Русије и земаља ЕУ.

Штанд српских излагача посетио је амбасадор Србије у Русији Славенко Терзић, који се у разговору с излагачима упознао с плановима и изазовима на које наилазе извозници прехрамбених производа приликом пласмана у Руску Федерацију.


Ко је све био

У оквиру националног штанда Србије у Москви су излагали: „Југпром” Лесковац, „Агропром” Горњи Таванкут, „Миракс аграр” Београд, „Ћирић агро” Тител, ПИК „Јужни Банат” Бела Црква, „Флора интернационал” Бечеј, „Генеза” Кањижа, „Фиделинка скроб” Суботица, „Еуро фриго” Пожега, „ИТН група” Београд, „Златиборац” Мачкат, „Стојановић фарм” Нови Сад и „ПДМ агро фрут” Пударци.


ПКС и Развојна агенција Србије, уз подршку Програма Уједињених нација за развој (УНДП) у Србији, организовале су представљање производних програма домаћих компанија у области производње и прераде воћа и поврћа, житарица, месне индустрије и дијететских суплемената.

Наступ на међународном сајму омогућава излагачима да представе своје производе потенцијалним потрошачима и омогуће пласман на нова тржишта, као и да унапреде постојеће и стекну нове пословне контакте.

Традиционално учешће српских компанија на једној од најугледнијих међународних изложби прехрамбених производа у Русији, региону Заједнице Независних Држава и шире, директно доприноси квалитетнијем позиционирању српских брендова и расту укупног извоза српске привреде.

Сајам „Ворлд фуд Москва” један је од водећих међународних сајмова у области прехрамбене индустрије на тржишту Русије и земаља бившег Совјетског Савеза. Постоји 27 година и одржава се на више од 56.000 квадратних метара. Ове године сајам је окупио 1.600 излагача из 62 земље који су организовани у 44 национална павиљона. У 2017. години сајам је посетило око 30.000 посетилаца из 90 земаља који су имали прилику да се упознају с производним програмом више од 1.516 излагача из 62 земље света.

Е. Дн.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести