Циљ руралног туризма је да гостима продамо своје производе

ВРЊАЧКА БАЊА: Привредна комора Србије и Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи, организовали су панел дискусију посвећену развоју сеоског туризма у Србији с циљем укључивања младих предузетника у развој ове делатности и њихово удруживање.
vrnjacka banja
Фото: Tanjug (R. Prelić, ilustracija)

Александар Богуновић из Удружења привредника Привредне коморе Србије рекао је за Тањуг да су учесници панела имали прилику да чују о потенцијалима и значају руралног туризма у Србији.

Према речима Богуновића, преко 70 одсто нашег извоза, када је речц о пољопривредним производима су сировине.

Циљ је да се скрати тај ланац и оне продају ураво тамо где се и производе.

Идеја јесте да доведете некога управо у ту регију како би провео пар дана на локалу и пробао баш те производе. Зато је промоција тог руралног туризма веома битна. У тој варијанти имаћете ситуацију да рецимо ваш комшија може да произведе салату или воће које није прскано, кајмак и остале намирнице и јела. И услов јесте да у оквиру тога постоје и капацитети од тридесетак смештај, рекао је Бугуновић.

У оквиру овог догађаја у Врњачкој Бањи, организован је и мини сајам на коме су се представила локална удружења и пољопривредници.

EUR/RSD 117.5937
Најновије вести