Посао достављача међу најтраженијим у Србији

Достављачи постају све више тражени у Србији, а менаџер за односе са јавношћу Инфостуда Милош Турински навео је да се годишње на тој платформи појави више од 800 огласа за ту делатност.
2
Фото: pixabay.com

По његовим речима, до експанзије овог посла дошло је за време коронавируса, када се и појавила потреба за већим бројем људи на тим пословима, а због мањка радне снаге све је више страних држављана који достављају робу.

- Сектор доставе био је први сектор који је кренуо с увозом радне снаге како би се попуниле све потребе тржишта - рекао је Турински.

Говорећи о огласима на Инфостуду, Турински је објаснио да се на један оглас запошљава више људи и позвао све заинтересоване да се пријаве јер је посао возача и достављача један од траженијих у земљи. Према његовим речима, пандемија коронавируса био је тренутак када је потражња за достављачима порасла, али је заправо потреба за доставом робе на кућну адресу последица модерног доба, дигитализације и везаности људи за виртуелни свет.

- Платимо нашу лењост 100 или 200 динара, али све нам стигне на кућни праг - рекао је Турински.


Нове апликације - иста услуга

По речима Стефана Шурлана, „Глово„ и „Волт„ су стране апликације које предњаче по броју запослених у Србији, али се на тржишту појављују и нове апликације које нуде исту услугу. И он и Милош Турински сагласни су да је повећање потражње за возачима и достављачима, позицијама на којима има највише запослених странаца, одраз развоја Србије и чињенице да људи имају могућност да раде неке боље и једноставније послове.


Оснивач Агенције која запошљава достављаче Стефан Шурлан каже да се све више странаца запошљава на овој позицији, да их је највише из Узбекистана, као и да се на овом послу може добро зарадити. По његовим речима, плата достављача зависи од тога колико ко жели да му буде радно време, као и начина и средства којима доставља робу. Истакао је да радници приликом запошљавања траже стабилно радно окружење, добре међуљудске односе, усавршавање и флексибилно радно време како би имали баланс између приватног и пословног живота.

- Ако достављач користи бицикл може зарадити и до 200.000 динара, ако се одличи за скутер или аутомобил зарада је мања и износи око 150.000 динара или око 100.000 динара ако се користи аутомобил фирме”, казао је Шурлан.

Он истиче да у овом послу има дневних шпицева, односно периода када је потражња за доставом већа - од 13 до 16 сати и од 20 до 21 сат, тада се и повећава могућност да се више заради:

Д. Мл.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести