Глумци о серијама: Боље да се снима него да гледамо репризе "Бољег живота"

БЕОГРАД: Током незаустављиве пандемије која траје пуних годину дана, када се затварају установе културе, позоришта, биоскопи, концертне сале, продукција ТВ серија у Србији доживљавају прави процват као никада у историји, кажу за Тањуг Анђелка Прпић, Весна Чипчић, Филип Ђурић, Ирфан Менсур и Андрија Кузмановић.
1
Фото: Youtube/ RTS

Глумци данас не могу ни да постигну све пројекте који се раде, јер је пуно ТВ серија на тржишту у последње две-три године.

Анђелка Прпић не жели да анализира одакле хипер продукција серија у Србија већ жели да ужива у благодетима те ситуације.

"Ако већ имамо толико академија за драмске уметности и стално се ''производе'' глумци, редитељи и филмски радници, онда је логично да им се пружи прилика да раде. Сигурно није генијално све то што се снима од те силне хипер-продукције, али боље и тако него да снимамо један филм или једну серију у две године, и онда гледамо само репризе ''Бољег живота'' и ''Срећних људи''", истиче Прпићева.

У толикој експлоатацији глумац веровано често осећа замор за инспирацију нових ликова, када се толико брзо снима да лети из улоге у улогу.

"Не желим да дозволим да несвесно упаднем у неку машину у којој сваког дана идем на посао да бих нешто одглумио. Чак и у тој ТВ индустрији човек треба да задржи свежину и љубав према послу", мишљења је глумац Филип Ђурић, један од најтраженијих у сфери ТВ серија, афирмисан у улози негативца у крими серијалу “Група”.

Како каже, тешко је данас направити бизнис од уметности.

"Зна се шта је бизнис и нека се пословни људи тиме баве. Са становишта драмског уметника који се бави овим послом, верујем да је продукција телевизијских формата у Србији сјајна ствар. Пружа се више шанси да глумац изабере шта му се свиђа. Са друге стране, сви мање афирмисани глумци, добијају већу шансу на малом екрану" каже Ðурић.

Андрија Кузмановић напомиње да народ свакако остаје у својим домовима у овој ситуацији. Како каже, суштина настајања хипер продукције телевизијских серија у Србији лежи у такмичењу двеју платформи, Телекома и СББ-а.

"Заједно с колегама глумцима им поручујем да се такмиче што више. Србија је увек била препознатљива по телевизијским серијама, мада сада је стварно реч о експлозији продукције телевизијских формата", подвукао је јунак разлићитих серија и филмова у Србији.

Глумица Весна Чипчић током 2020. године, посебно током пандемије,, непрестано ниже роле у телевизијским серијама. Осим нове верзије “Камионџија”, она је актуелна са историјском драмом “Александар од Југославије” и мелодрамским трилером “Калкански кругови”.

"Чудо једно, само тако могу да назовем. Ипак, добар део тих наслова се ради помоћу штапа и канапа, као гаражне серије. Наравно, у том квантитету мора да кад-тад исплива квалитет. Неке серије ће отпасти, али битно је да се ради и да константно има посла за глумце", прецизирала је Чипчићева.

Ирфан Менсур истиче да је у Србији тренутно на сцени озбиљно такмичење продукцијских тимова.

"Ова навала ТВ серија је ништа друго до једно такмичење кабловских канала и продуцената ко ће за кратко време произвести више пројеката”, анализира ситуацију на ТВ тржишту Ирфан Менсур, који слично размишља као колега Кузмановић.

Он пажљивије бира у којим серијама ће се појавити, али је био присутан у гледаним насловима (“Група”, “Шифра Деспот”), и биће виђен у серијалу “Бележница”.

"Када такмичење тих моћника буде завршено, и масовно снимање серија буде обустављено, надам се да ће онда коначно кренути да се продуцирају квалитетнији програми", закључио је Менсур.

EUR/RSD 117.5749
Најновије вести