ВЕЧЕРАС НА БРОДУ ТЕАТРУ  Родитељски разговори о деци

Летњи програм Студентског културног центра Новог Сада на Броду театру, укотвљеном на Београдском кеју, наставља се вечерас у 21 час позоришном представом “Бог масакра” Јасмине Резе, у режији Петра Јовановића, и извођењу новосадског Плус театра.
Iz predstave “Bog masakra” Jasmine Reze, u režiji Petra Jovanovića Foto: SNP
Фото: Из представе “Бог масакра” Јасмине Резе, у режији Петра Јовановића Фото: СНП

– “Бог масакра” је комедија ситуације. Два пара се као родитељи сусрећу да би поразговарали о суштински безазленом инциденту који се догодио међу њиховом децом, да би, како разговор одмиче, њихов однос постајао све дубиознији, до потпуног враћања на почетак и тучу, која се сада појављује на видику међу њима... – најављују у Студентском културном центру.

Представу је рађена по комаду Јасмине Резе, на темељу којег је и Роман Полански снимио филм “Крвопролиће”. 

„Сада већ може бити јасно да је Јасмина Реза пажњу свом драмском делу прибавила бриљантно слажући нивое и слојеве који се протежу од свакодневице до високе политике. Све тече природно и неусиљено, од избора ликова, преко односа међу њима, до ситуације у коју ће запасти. Бити дете, супружник, родитељ, мање или више успешан члан друштва, средити стан или кућу, није исто што и средити живот, читав свет. У ’Богу масакра’, то је повезано са целим цивилизацијским ходом којем се љуштура може променити, угладити, али изнутра је увек реч о истој врсти накарадног дивљаштва, нелагоде у коју нас доводе базични инстикти или просуђивања”, писао је позоришни критичар нашег листа Игор Бурић о овој представи извођеној 2015. на сцени Позоришта младих.

По Бурићевим речима, “без пуно комичког претеривања или давања значаја конктексту очигледно универзалне актуелности, редитељ Петар Јовановић и глумци Бојана Тушуп (Вероника), Страхиња Бојовић (Мишел), Тања Пјевац (Анета), Огњен Петковић (Ален) су у Позоришту младих успешно поставили комад на сцену. Суздржано и ненаметљиво освајајући сцену као ликови, у позитивне домете се може сврстати и успела градација сценске динамике, што је, како комад одмиче и одлаже свој неочекивани расплет, један од његових највећих захтева.”

Н. П-ј.

EUR/RSD 117.2038
Најновије вести