"Тикток ће се у 2024. години приближити заради од 15 милијарди долара. Корисници троше преко 11 милиона долара дневно тиме што подржавају своје омиљене креаторе садржаја", изјавила је представница компаније дата.аи Лекси Сидоу, преноси Си-Ен-Ен.
Она очекује да ће корисници Тиктока проводити 40 сати месечно на овој апликацији, за 22 одсто више него у текућој години.
Тикток зарађује на апликацији "Новчићи" ("Цоинс") којима корисници могу да купују поклоне за инфлуенсере на платформи, а кинеска апликација задржава 50 одсто од уплате.
Корисници су ове године начешће куповали пакет од 1.321 новчића за 19,99 долара, а те куповине представљају 25 одсто свих прихода Тиктока у самој апликацији.
Кинеска фирма има и друге изворе прихода као што је реклама и трговина преко интернета.
Апликације за упознавање Тиндер и платформа Јутјуб се ближе заради од 10 милијарди долара, али заостају за Тиктоком за две до три милијарде долара.