Изложба је ту да би показала да је Која наш херој. Место му је на Калемегдану и у нашим срцима, истакао је Драган Амброзић коаутор изложбе са Зорицом Којић.
Амброзић је рекао да је изложба уприличена, уз подршку Београдске тврђаве, како би "обележили велики рад и дело Које", који је "важна фигура наше културе и историје".
Изложба на више панела хронолошки показује деловање басисте, аутора и певача Дисциплине кичме Којића, кроз бројне фотографије Горанке Матић, Предрага Поповића Буце, Станислава Милојковића, Андреје Кметовића и Немање Ђорђевића.
Дизајнерка изложбе је Добрила Стеванић, а на отварању је наступио алтернативни рок састав Коикои.
Којић је истакла да су изложбу "правили из срца, чисте љубави", како би обележили "велики датум у домаћем, регионалном рокенролу, а и европском и светском" - 40 година од изласка првог албума Дициплине кичме "Свиђа ми се да ти не буде пријатно".
То је само повод. Схватили смо да је Којина каријера толико богата, и група је била толико иновативна и нова да је најавила неке светске тековине рокенрола, оценила је Којић.
Матић је рекла да јој је "драго што Која зна да се одржава ова изложба", и што ће у му у Лондон бити послате фотографије са отварања. Којић се већ неколико година налази у Великој Британији где се опоравља од последица можданог удара.
У мислима смо са њим. Коју знам више од 40 година и хвала му што постоји, рекла је Матић, док је Ђорђевић истакао да му је част што учествује у поставци и што је објективом пратио Коју последње две децније.
Која је институција, оценио је Ђорђевић, док је културни посленик Мома Рајин приметио да се у поднаслов изложбе могло ставити: "Нико као он".
Након краткотрајног рада новоталасног Шарла Акробате, у коме су били и гитариста Милан Младеновић (1958-1994) и бубњар Ивица Вдовић (1961-1992), Којић је основао своју минималистичку бас-бубањ групу Дисциплина кичме.
Којић је с Дисциплином кроз разне фазе објавио бројна утицајна издања попут "Зелени Зуб на планети досаде" (1989), радио је део музике за филм "Како је пропао рокенрол" (1989), а био је и музички продуцент првог албума "Партибрејкерса" (1985), Боја "Доста, доста, доста" (1988) и других.