" Coca Cola Spiced ", према наводима компаније, спаја стари укус кока-коле са новим додацима и биће доступан и у верзији без шећера када се за неколико недеља појави у продавницама у САД и Канади, преноси Си-Ен-Ен (CNN).
"Продаја ароматизованих газираних пића, генерално гледано, већ годинама расте брже од продаје кока-коле, на шта утиче растућа мултикултурална популација у САД", рекао је уредник и издавач часописа Бевериџ дајџет Дуан Стенфорд.
Продаја традиционалне кока-коле, кока-коле без шећера и дијеталне кока-коле у 2022. години у Северној Америци повећана је за само један одсто, док је тржиште газиране воде и сокова порасло за три одсто.
Кока-кола не додаје често укусе својој линији пића, а претходно је избацила на тржиште колу са укусом трешње и ваниле.