ТВ лица су наше комшије

Промотивни спотови познатих ТВ лица Радио телевизија Војводине ових дана преплавили су мале екране у оквиру кампање „С поштовањем, ми смо Ваш РТВ”. Акција би требало да приближи Јавни сервис Војводине својим гледаоцима, слушаоцима и читаоцима, са намером да покаже да свакодневно заједничким снагама РТВ стварају обични људи, који имају врлине и мане, деле дилеме, проблеме, радост, срећу и тугу, као и они који га прате.
Ljubica Gojgic, Erzika Pap Reljin i Aleksandra Popovic
Фото: РТВ

Протекле недеље РТВ је презентовао кампању и спотове за првих шест лица те најавио да ће током кампање бити снимљен и емитован читав серијал видео вињета, којим ће РТВ представити оне који га чине, како у професионалном, тако и у свакодневном, обичном животу. Спотове су презентовали Александар Тимофејев и Данијела Лишанин Бркић, испред Одељења интегрисаних комуникација РТВ Војводине.

"Направили смо кампању да бисмо објаснили гледаоцима, слушаоцима и посетиоцима сајта да су наша ТВ лица обични људи и да им приближимо РТВ као Јавни медијски сервис Војводине. Поред професионалног аспекта, спотови су дочарали понеки елемент личност наших ТВ лица, који гледаоци можда не могу препознати када их гледају на малим екранима“, рекао је Александар Тимофејев.

Thumbnail

На промоцији је представљено првих шест спотова у којима се појављују препознатљива ТВ лица РТВ: Бора Отић, Ержика Пап Рељин, Зоран Пановић, Љубица Гојгић, Инес Драгић и Атила Маго. Подршку колегама су пружили и момци из најпопуларније емисије „Државни посао” Димитрије Бањац, Никола Шкорић и Дејан Ћирјаковић. За говорницом су се нашли легендарни аутор „Петказања” Бора Отић и ауторка емисије „Прави угао” Љубица Гојгић, њихова колегиница из редакције на русинском језику Другог програма РТВ Љубица Фечо и ауторка „Сучељавања” Александра Поповић, као и колегиница Сања Хома, која тренутно ради и за телевизијски и за радио програм, те некадашњи новинар Спортске рубрике, данас водитељ „Новосадских разгледница” Дражен Кнежевић.

Thumbnail

Аутор једне од најгледанијих емисија РТВ-а „Петказање” Бора Отић верује да ће их ови промотивни спотови приближити гледаоцима.

"Сваки сусрет са колегама који могу да пренесу информацију је драгоцен па верујем да ће повратни ефекат од овог сусрета и промоције спотова бити значајан. Не мислим као ново сазнање, него као подсећање да смо ту, да постојимо, да имамо жељу да неке нове ствари покажемо и да уведемо неке нове стандарде, као што смо то и до сада радили. Дубоко сам уверен да ће то дати резултате“, рекао је Бора Отић који је том приликом открио и понеки детаљ ис приватног живота, те смо сазнали сазнали да, по сопственом признању, има две леве ноге, али је његов млађи син Немања тренирао фудбал и био одличан голман док није схватио, како Бора каже, да постоји и још нешто женског рода на овом свету, осим фудбала.

„Немања сада ради нешто слично као ја, а исто тако и старији Петар. То је сад породични бизнис, знате“, нашалио се Отић осликавајући своју животну причу као што то чини годинама са многим Војвођанима у емисији „Петказање”.

„Постоји свега неколико места у Војводини која нисмо обишли. Имам мапу на којој оболежавам места у којима смо били и то је сада све истачкано. Надам се да ће ускоро моћи да кажем да нема места ни засеока у коме нисмо били. Тако да ће облазак тих места бити приотет. Ускоро ћемо имати и караван који ће промовисати ову емисију и књигу „Шором, средом” коју сам објавио током прошле године. Идеја је да посетимо свих 45 општина и да тамо направимо емисије, те да евоцирамо успомене на јунаке који нису више с нама. Биће то нешто попут целовечерње забавне емисије. Хвала менаџменту што је подржао ову идеју. Од понедељка крећемо снимања, а видећемо када ће почети да се емитује“, најавио је Бора Отић. 

Његова колегиница Ержика Пап Рељин такође верује да ће ова кампања привући људе. Она је изразла задовољство што се неко сетио да испромовише своја ТВ лица, што је из њеног искуства први пут од 1988. када је почела да ради на РТВ-у, са кога је у неколико наврата одлазила, али се и враћала, те је у континуитету присутна од 2010. године.

Thumbnail

„Мени је драго да се телевизија сетила да промовисе своја лица. Углавном је то досад било безлично, те је ово ипак помак“, рекла је ауторка култне емисије „Документ”. 

У наставку кампање, поред оних који се појављују на екрану, биће представљене и личности које су „невидљиве“, а неопходни су делови организма Радио телевизије Војводине, јавног сервиса који емитује програме на тринаест језика и одсликава сва богатства различитости Војводине. „Биће то личности које га чине оним што јесте - а то је заједнички јавни сервис свих нас”, каже се у руководству Радио телевизије Војводине.

С. Милановић

Фото: РТВ

 

 

 

EUR/RSD 117.5668
Најновије вести