ОМИЉЕНО ОСТРВО СРБА ПОСТАЈЕ РАЈ ЗА БОГАТЕ ТУРИСТЕ Мењају правац: Мање гужве, више луксуза!
Број туриста на Крфу расте, али се мења и профил посетилаца - све више луксузних хотела и ексклузивних садржаја привлачи богате путнике из целе Европе.
Острво се стратешки окреће одрживом туризму.
Плаво море, сунце, богата култура и историја... То су само неки од разлога због којих је Крф високо котиран на листи најпопуларнијих туристичких дестинација.
Захваљујући томе, број туриста на овом грчком острву последњих година непрестано расте.
Само у 2024. години, број посетилаца порастао је за 7 одсто, чиме је Крф угостио скоро 2 милиона туриста. Истовремено, број међународних авионских долазака порастао је за 32 одсто у односу на 2019, док су доласци трајектима скочили за 31 одсто.
Такође, према информацијама са сајта Никана.гр, Крф је међу популарнијим дестинацијама за туристе из Србије. Овај грчки острво је познато по богатој историји, прелепим плажама и културним знаменитостима, што га чини атрактивним одредиштем за српске посетиоце.
Поред свега вредног што нуди, пресудне су ипак пристојне цене смештаја и превоза "за свачији џеп" као и јефтине авионске карте до овог острва.
Крф мења туристички правац - мање гужве, више луксуза
Иако су симболи као што је чувено "Мишје острво" и даље главне атракције које годишње привуку велики број страних туриста, локалне власти су одлучиле да промене стратегију развоја.
Наиме, циљ им је одрживи туризам и привлачење туриста који више троше.
Отварање ка новим тржиштима има важну улогу у том процесу.
Највише туриста на Крф долази из Велике Британије, а следе Немачка, Италија, Пољска и Француска. Ове земље чине чак 75 одсто укупног броја туриста на острву.
Према новој стратегији, Крф жели да постане магнет за туристе из целог света који траже луксузни одмор на месту богатом природним лепотама, плажама и јединственим атракцијама.
Директни летови и луксузни хотели - мамац за имућне путнике
Велику предност представљају директне авионске линије, а тренутно на Крфу постоји 33 хотела са пет звездица, као и низ ексклузивних "boutique" хотела који су прилагођени захтевнијој клијентели.
Туроператори све више улажу у луксузни смештај, пратећи политику острва да се дистанцира од масовног туризма и окрене ка гостима са већом платежном моћи.