Шта гости највише краду у хотелима с четири и пет звездица?

МИНХЕН: Већина хотелских гостију сматра сапуне, кесице шампоне, оловке, капа за туширање... сувенирима које имају право да спакује у свој кофер при повратку кући, али има и оних који су из хотела односе телевизоре, клавире, душеке, па чак и препариране животиње.
hotel, pixabay
Фото: pixabay.com, ilustracija

То је показало истраживање немачког портала "Велнес Хевен", веб водича за спа-хотеле на основу анкета која је спроведена међу 1.157 хотелијера о томе који се предмети најчешће краду.

Истраживање открива упадљиву разлику између "лоповских манира" гостију хотела са четири жвездице и оних који одседају у хотелима са пет звездица, наводи се у закључцима истраживања објављеним данас на порталу "Велнес Хевен"-а.

Огромна већина гостију краде пешкире и баде-мантиле - можда као ствари које ће им добродоћи за следећи спа-одмор, а у стопу их прати крађа вешалице, оловке и прибор за јело.

Поред ових "уобичјених“ предмета, регистрован је и низ бизарних крађа које указују на живу машту деликвената.

Наиме, гостима једног берлинског хотела је вероватно било потребно извесно мајсторско умеће када су успели да из апартмана однесу санитарни чвор, одводну цев, цео умиваоник, главу туша, хидромасажни туш или даску за WC шољу, констатује портал.

Међу саблажњиве случајеве лоповлука спадају и одношење великог клавира из лобија једног хотела у Италији, или скидање и одношење бројева са врата хотелских собе у Италији.

У Француској је један гост ухваћен како покушава да украде препарирану главу вепра, коју је касније добио као трофер јер су његови пријатељи купили од хотела овај драгоцени комад и дали му га као венчани поклон, док су у једном хотелу близу Салцбурга украдене дрвене клупе из сауне...

Када је реч о ранг листи лопова разврстаних по националности, добија се другачија слика.

Испоставило се, на пример, да немачки и британски гости у хотелима имају прилично досадне лоповске навике - поред пешкира и огртача за купање, углавном се фокусирају на "мажњавање" козметике и тоалетног прибора.

За разлику од њих, Аустријанци су пробирљивији што се тиче ранг листе похаране хотелске опреме јер су оријентисани на финије ствари као што су посуђе и апарати за кафу. Чини се да жеђ за кафом не могу да утоле.

На мети Американца су хотелски јастуци и батерије, док Италијани више воле винске чаше као хотелски сувенир, а фенови за косу су омиљени предмет крађе међу гостима из Швајцарске.

Французи, с друге стране, краду на спектакуларнији начин: они представљају нацију коју углавном привлаче телевизори и даљински управљаци. Хотелски гости из Холандије у својим сувенирима траже пре свега практичну корист - њихови фаворити су сијалице и и тоалетни папир.

Истраживање је такође показало значајне разлике када су у питању крађе између гостију хотела са четири и пет звездица, при чему ови потоњи воле да "понесу" са собом скупоцене предмете.

Анкетирано је укупно 634 менаџера хотела са четити звездице и 523 из хотела са пет звездица како би се утврдиле "лоповске" навике гостију у зависности од њиховог богатства. Како се испоставило, изгледа да је мото - "похлепа је добра" - нарочито уврежена код имућне клијнтеле хотела са пет звездица.

Наиме, вероватноћа да ће висококвалитетни телевизори бити украдени у хотелима са пет звездица је девет пута већа него у онима са четири звездице, а слично је и са уметничким делима која су популаран предмет жеље у луксузним хотелима, где је вероватноћа њихове крађе 5,5 пута већа него у онима с једном звездицом мање.

Таблет рачунари и душеци такође се много чешће краду у хотелима са пет звездица.

Гости хотела са четири звездице задовољни су са мање спектакуларним поклонима - тамо је "тражња" за пешкирима и вешалицама већа него у хотелима са 5 звездица. Типичан гост хотела са четири звездице посебно воли практичне ствари као што су батерије и даљински управљачи, будући да је вероватноћа крађе тих предмета 3,1 пута и 4,9 пута већа него у хотелима са пет звездица, показују резултатати истраживања портала "Велнес Хевен".

EUR/RSD 117.1661
Најновије вести