Ову контроверзну презентацију, насловљену "Такмичење у вези приватности", послао је Еди Кју, потпредседник Apple-ових услуга, директно ЦЕО-у компаније, Тиму Куку. У документима, Apple истиче своју предност у погледу приватности корисника, супротстављајући се Гоогле-овим приступима у овој области.
Према извору, Apple у документима наводи да комбиновање података корисника служи искључиво унапређењу корисничког искуства, док Google-ова пракса комбиновања података између различитих услуга оставља много простора за сумњу. Један од примера који Apple наводи јесте повезивање података из Google Voice Search-а са Google налогом корисника, док Apple истиче да подаци из њиховог дигиталног асистента Сирија остају изоловани.
Ова динамика баца светло на Apple-ову стратегију коришћења проблема приватности конкуренције као средства за привлачење корисника на иОС платформу.
Упркос томе што сви мобилни уређаји прате кориснике, Apple се позиционира као лидер у области приватности, посебно након увођења система дозвола за праћење огласа са иОС 14.5, који је драстично смањио могућности праћења на iPhone уређајима.
(Телеграф.рс)