Како би своју божићну куповину обавили код домаћих и малих трговаца, Привредна комора Беч је покренула кампању са слоганом „Ко воли Беч, купује у Бечу“, преноси Радио Сарајево.
"Укупно 1.900 радних места се осигурава само кроз пораст божићног промета", изјавио је Валтер Рук, председник Привредне коморе Беча.
Како је саопштено, мали штандови и трговци отварају нова радна места, обучавају млади кадар и значајно обликују град.
Како онлајн куповина у Аустрији бележи константан раст те више од пола трошкова одлази фирмама у иностранству које углавном не опорезују приходе у Аустрији, циљ кампање је, између осталог, створити једнаке могућности за аустријске компаније и промовисати домаће прозиводе и услуге.
За готово половину Бечлија (48 посто) поклони су незамењива и средишња компонента божићних празника. Сваки купац у просеку купи 8 и по поклона.
Просечна цијена по поклону износи нешто више од 40 евра, а Бечлије најчешће поклањају књиге. Чак 48 посто конзумената планира купити књигу, а њих 38 посто купоне за одећу, играчке, уређаје и сл.
На трећем месту најпопуларнијих поклона је гардероба, затим играчке, козметика, слаткиши и новац, саопштено је из Града Беча.