- То је пројекат који има национални значај. Положај моста је у складу са важећим Просторним планом Града Новог Сада, као и са свих седам претходно усвојених генералних планова Града Новог Сада, а идеја о том мосту и траси саобраћајног правца који сада називамо Булевар Европе датира још из 1951. године - изјавио је Милан Ђурић и додао - Оправданост његове изградње најбоље показују статистички подаци од прошле године који говоре о томе да наш град расте, има преко 400.000 становника и око 120.000 регистрованих возила и овакав раст захтева и четврти мост који ће омогућити растерећење најоптерећенијег путног правца у граду, од Моста слободе до Железничке станице, дуж Булевара ослобођења. Све раскрснице на том потезу су под великим саобраћајним притиском. Такође, мост ће повезати државне путеве, Срем, Мачву, Посавину и Семберију са Бачком и олакшати становницима ових регија приступ Новом Саду и повезаће се са Фрушкогорским коридором.
Мост ће се градити у продужетку Булевара Европе, ићи ће преко Шодроша и Рибарског острва, до обилазнице у Сремској Каменици. Повезаће уличну мрежу Новог Сада са сремском страном, као и међународни пут Е-75 са будућим Фрушкогорским коридором. На овом пројекту се убрзано и активно ради и са кинеским партнерима, Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре је већ потписало Меморандум на основу којег је започета израда техничке документације. Генерални пројекат је завршен и на њега је републичка Ревизиона комисија дала позитивно мишљење. Укупна дужина моста са навозним рампама износи 2,4 км а попречни профил моста чине два коловоза са по две саобраћајне траке и обостране пешачке и бициклистичке стазе и ово ће бити први мост који ће имати изванредну бициклистичку инфраструктуру.
Заменик градоначелника Милан Ђурић је том приликом говорио и о другој изузетно важној тачки данашње седнице, односно о усвајању Одлуке да се прода 126.085 м2 земљишта, у радној зони Север IV, „ЦТП Инвесту Београд“ за потребе реализације инвестиције јапанског гиганта „Нидек“ која прави електро-моторе, а на основу чега ће Град Нови Сад приходовати скоро 600 милиона динара. Он је објаснио да ће погон у Србији бити један од највећих производних центара јапанске компаније у Европи, где ће годишња производња бити између 200.000 и 300.000 јединица, до 2023. године.
- Долазак светског бренда, гиганта, представља историјску прекретницу за Нови Сад. Јапанска компанија запослиће неколико стотина радника само у првој фази свог инвестиционог циклуса. Такве инвестиције имају несагледиво велик значај јер захваљујући приходима на зараде и од пореза на имовину градимо нове путеве, вртиће и школе. Очекујем да ће у наредним месецима на тој локацији већ започети градња пословних хала за потребе производних погона – рекао је заменик градоначелника.