Камата сторнирана за 2.927 дужника Информатике

У ЈКП „Информатика” задовољни су процентом наплативости обавеза грађана за комунално-стамбене услуге. То је основни закључак надлежних у том предузећу приликом годишњег пресека пословања.
Informatika02-RHA
Фото: Дневник (Р. Хаџић), илустрација

„Наплативост је константна и на месечном нивоу достиже шездесетак процената, док је на годишњем нивоу знатно већа, па се проценат креће око 90 одсто“, истиче генерални директор „Информатике” Ненад Барац, наглашавајући да је реч о веома добром просеку ако се у обзир узме укупно материјално-финасијско стање грађана.

Свесни управо те чињенице, Барац напомиње да је „Информатика”, у жељи да помогне суграђанима, упутила почетком године предлог одлуке о отпису камате Скупштини града Новог Сада. Надзорни одбори градских јавних комуналних предузећа донели су одлуку о одобравању отписа припадајуће камате, закључно с даном исплате главнице, корисницима комуналних услуга који своје обавезе измирују путем обједињене наплате.

„Реч је о неизмиреним потраживањима за услуге од 1. јануара 2008. до 31. марта 2017. године, под условом да главницу неизмиреног потраживања исплате у целости и трошкове принудне наплате најкасније до 30. новембра ове године. Такође је одобрено и закључење споразума о измирењу главнице неизмиреног потраживања у целости и трошкова принудне наплате с ЈКП „Информатика”. За сада је одзив задовољавајући па и овом приликом апелујемо на суграђане да, уколико нису измирили дуговања, провере своје рачуне и структуру дуга. Не би требало да чекају последњи час јер након предвиђеног рока за измирење дуговања ЈКП „Информатика” више неће моћи да чини уступке када је отпис камате у питању“, каже Барац, додајући да акција тече одлично и да од њеног почетка број обвезника којима је сторнирана камата износи 2.927.


Шалтер-сала за рекламације

Организаторка послова из Службе за инвестиције, комерцијалне послове и маркетинг Мирјана Бероња истиче да је „Информатика”, у намери да смањи очекиване гужве на благајни на Булевару цара Лазара, изашла у сусрет суграђанима раздвојивши шалтере за рекламације и информације, те додатно у постојећем простору отворила шалтер-салу за рекламације.

„Сала за рекламације нуди могућност провере рачуна, провере стања дуга, рекламацију рачуна, а корисницима је омогућено да потпишу споразум о исплати дуга на рате, сходно одлуци Скупштине града“, истиче Мирјана Бероња.

„Када је реч о старим наплатним местима, она служе за плаћање рачуна у целости, док у шалтер-сали за рекламације корисници могу добити припрему рачуна уколико износ плаћају делимично.“


Што се оптичких и грађевинско-монтажних радова тиче, све тече планираном динамиком.

„Завршени су радови на повезивању предшколске установе и месне заједнице на Адицама, основне школе на Клиси, као и део радова у Петроварадину“, каже Барац.

„У току су припреме радова за повезивање базних станица за мобилне оператере „Теленор” и ВИП, који се финансирају сопственим новцем.“

Наш саговорник каже да се настављају и активности у вези с изградњом и одржавањем система видео-надзора „Нови Сад безбедан град”, који обухватају израду пројектно-техничке документације и радове на постављању и пуштању у рад видео-надзора на раскрсницама, јавним површинама и објектима од значаја у складу с Планом инвестиционих активности ЈКП „Информатика”.

„Посебно истичемо завршетак израде пројектно-техничке документације за видео-надзор подграђа Петроварадинске тврђаве. Његовим постављањем у том посебно важном делу Новог Сада безбедност ће бити подигнута на виши ниво, што је свакако основни циљ пројекта „Нови Сад безбедан град”“, каже Барац.

С. Савић

EUR/RSD 117.3739
Најновије вести