Систем електронске наплате олакшао путницима превоз, апликацију НСмарт преузело 72.400 грађана

Систем електронске наплате у протекле три године, олакшао је и поједноставио начин плаћања превоза грађанима. У оквиру овог система наплате, направљена је апликација “НСмарт” коју је до сада преузело 72.400 грађана.
1
Фото: JGSP Novi Sad

Како наводе из овог предузећа, према њиховим сазнањима путници су се на овај систем наплате адаптирали.

-У оквиру СЕН-а у возила су уграђени нови уређаји за продају карата и валидатори. Такође, активиран је и онлајн кориснички web портал. Преко онлајн портала, компаније за своје запослене веома једноставо и брзо могу да направе месечне претплате. Физичким лицима web портал омогућио је продужетак месечних претплатних карата. Увођењем СЕН-а, побољшала се и ефикасност јавног превоза. Пратећи европске трендове и стандарде, компанија се одлучила за систем који грађанима може да донесе многе погодности и олакшице приликом коришћења јавног превоза- рекли су за НС Уживо из предузећа.

Из предузећа кажу да апликација за мобилне телефоне “НСмарт”, помаже путницима да у реалном времену могу да сазнају када им долази аутобус на стајалиште.

-Под овим системом обухваћено је и уграђивање савремених уређаја за контролоре, чиме је повећана ефикасност контроле. Уз помоћ контролорског модула, онлајн се прати рад контролора. Такође, добијају се подаци о броју путника без карте, времену поласка аутобуса – рекли су из ЈГСП “Нови Сад” и додали:

-Диспечерски центар предузећа је уз помоћ СЕН-а савремено опремљен. Приказ возила на мапи града и околине у реалном времену помаже диспечерима да свакодневно прате одвијање саобраћаја али им и помаже у доношењу конкретних одлука у реализацији превозне услуге.

-У аутобусима су уграђени паник тастери за брз проток информација системом хитних алармних порука. На тај начин возачи на линији и саобраћајна оператива могу да комуницирају када долази до ситуација као што су – тешка саобраћајна незгода, пожар на возилу или напад на возача. На овај начин значајно се скраћује време реакције хитних служби, а то у неким од наведених ситуација може да буде од пресудног значаја- рекли су из ЈГСП “Нови Сад”.

Како су навели из предузећа, путем “НСмарт” апликације путници у реалном времену могу да сазнају када им долази аутобус на стајалиште, чиме је подигнут квалитет пружене услуге. У разради апликације предвиђена је и регистрација персонализованих карата, продужење важења и допуне карата, провера стања и статуса корисника, преглед редова вожње и званичних ценовника.

(Нс уживо)

EUR/RSD 117.1205
Најновије вести