Према подацима које је добила од већег броја новосадских хотела, попуњеност капацитета у периоду празника, посебно током новогодишње ноћи, премашује 90 одсто. Просечна дужина боравка туриста износи три дана. Међу њима предњаче Бугари и Словенци, што је резултат спроведене промоције у региону током 2018, финализиране кампањом „Зимска фантазија”, која још траје. Међутим, не заостају ни посетиоци из Немачке, Кине, Турске, Русије, Румуније, Израела, САД, Португала, Грчке, Украјине и других земаља.
Последње у низу ласкавих признања јесте титула шампион туризма у Републици Србији, којој су претходиле награде за најбољи промотивни туристички филм и за једну од десет најпожељнијих туристичких дестинација које треба посетити у 2019. години, као и „Туристички цвет”, добијен за целокупан рад и допринос развоју туризма у земљи.
С. М-ћ