У октобру повећан број ноћења у Новом Саду

По подацима Републичког завода за статистику, домаћи туристи остварили су у октобру 4,1 одсто више ноћења у поређењу с истим месецом претходне године, а тај раст још већи (12,8 одсто), уколико се посматрају подаци само за Нови Сад, без приградских насеља, наведено је у саопштењу Туристичке организације Новог Сада (ТОНС).
д
Фото: Dnevnik.rs

Објашњавају да су се од почетка пандемије у нашој земљи прилагодили ситуацији те, од марта наовамо, покренули бројне нове онлајн кампање на друштвеним мрежама „Фејсбук” и „Инстаграм”, да би, колико је то у тренутним условима  глобалне пандемије вируса ковид-19 могуће, задржали интересовање туриста.

Наше спонзорисане промотивне кампање имале су изузетно велико интересовање те и даље свакодневно комуницирамо с туристима који желе да нас посете или су то већ учинили, објашњавају ТОНС-у. Велики број хотела им се придружио у промотивној кампањи „Плати две ноћи, борави три”, која још увек траје, и у оквиру које гости одседну три ноћи, по цени две.

Више информација о тој акцији могуће је пронаћи на интернет адреси новисад.травел/нови-сад-3ноциза2/, а паралелно с том, ТОНС реализује и онлајн кампању „52 викенда у Новом Саду”, током које крајем сваке радне недеље објављују предлоге о томе како наступајућег викенда организовати слободно време. Осим тога, у протеклом периоду су на адресе око 150 домаћих и регионалних туристичких агенција послати предлози како је могуће садржајно употпунити понуде за продужени викенд, те реализовати туристичка путовања.

Из ТОНС-а истичу да је за њих најважније да Нови Сад одрже у фокусу интересовања потенцијалних туриста, те да то путем онлајн кампања чине свакодневно, а умногоме им је помогла и последња објава у часопису „Форбс” (Форбес), који је Србију препоручио као дестинацију за посетити, нарочито градове, међу којима се Нови Сад издваја по својој разноврсној и културној понуди, због чега и носи назив Српска Атина.


Онлајн кампања

Из Туристичке организације најављују нову онлајн кампању на друштвеним мрежама. Уз поруку свима да их прате на друштвеним мрежама, из ТОНС-а поручују суграђанима да пазе на своје здравља, те да буду одговорни.


По подацима из новосадских хотела, у октобру ове године остварено је више ноћења (18.705) него у септембру (13.219), иако је број долазака био готово исти у оба месеца (5.882 октобар, 5.848 септембар). То значи да је повећан не само број ноћења него и дужина боравка туриста. Просечна дужина боравка у септембру била је 2,26 дана, док је у октобру износила 3,18 дана. У ТОНС-у кажу и да је занимљиво то да је октобар „најјачи” месец ове године, када је реч броју ноћења (18.705), те да је бољи чак и од јануара (16.530). Међутим, и даље не може да се пореди с бројем ноћења у истом периоду прошле године (33.046).

У периоду од јануара до октобра 2020. године инфо-центре Туристичке организације града Новог Сада посетило је нешто више страних туриста него домаћих, од који је већина пореклом из Турске, затим Русије, Израела, САД, Пољске, Немачке, Шпаније, Француске, Кине, Мађарске. Интересантан је податак да је у октобру готово трећина посетилаца долазила из Израела (њих 30 од укупно 95, укључујући и домаће туристе), а на другом месту по бројности су туристи из САД.

Ј. В.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести