За заказивање код лекара Кол центар и апликација Мој доктор

Дом здравља Нови Сад подсећа грађане да се у Дому здравља “Нови Сад” у складу са одлуком и препоруком Министарства здравља Републике Србије, а у циљу оптимизације броја термина за преглед код изабраног лекара, прегледи заказују позивом Кол центра, као и путем апликације “Moj doctor” преко андроид телефона.
dom zdravlja
Фото: Dnevnik (Aleksandra Erski), ilustracija

Како су истакли, за оне пацијенте који из неког разлога на овакав начин не могу да закажу свој преглед, то могу урадити код тимске сестре.

Дом здравља понедељком има велики број позива, како истичу, некада буде и до 10.000 а највећи број позива је у преподневним сатима.

Обради се 3.500 до 5.000 позива, све у зависности од дана, али и од периода дана. Систем функционисе тако да у сваком тренутку у реалном времену, Кол центар истовремено може да прими 90 позива. Сви који су преко тих 90, систем их накратко искључује, па се тако дешава да пацијенати помисле како им је неко прекинуо везу или их је искључио, а у ствари они нису ни у ушли у систем па морају сачекати на одговор оператера, истакли су у Дому здравља Нови Сад.

Овакав вид заказивања обезбеђује слободан термин код скоро 90% изабраних лекара, и то данас за данас, најкасније сутра дан.

Прве прегледе код специјалиста заказују изабрани лекари, а контролне прегледе специјалисти или њихове тимске сестре, са изузетком физијатара који сами заказују контролне прегледе, додају из Дома здравља.

Како би систем заказивања добро функционисао, ова институција редовно прати фреквенцију и брзину заказивања, и с тим у вези повећава број оператера.

Дом здравља Нови Сад моли грађане за разумевање и стрпљење, будући да је ово начин да без чекања у реду испред амбуланте добију своју здравствену заштиту.

 

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести