Нови руски власници ових ресторана, Константин Котов и Андреј Осколков, одлучили су да врате у живот руски бренд Ростик'с, који се први пут појавио 1993. године, након слома Совјетског савеза, преноси Ројтерс.
Матична компанија америчког КФЦ-а, фирма Jam! Brends, прошле недеље је дефинитивно изашла са руског тржишта и пренела права на франшизу КФЦ на руску фирму Смарт сервис, коју воде Котов и Осколков.
Смарт сервис је саопштио да није искључено да се Jam! Brends једног дана поново врати у Русију, док представници ове америчке корпорације нису били доступни за коментар.
За љубитеље КФЦ-а у Русији се од данас не мења много тога, пошто ће бренд ове америчке компаније бити неко време и даље присутан у неким ресторанима, а мени ће остати скоро исти.
"Постигли смо договор по коме ће нови власник задржати стари мени, а само четири јела ће променити име. Све остало ће бити као и раније - сама јела, њихов укус и квалитет", рекао је Котов лане у новембру, цитирао ТАС С.