Од хобија направила бренд

ИНЂИЈА: Фотограф Јелена Ивановић из Инђије отиснула се у предузетничке воде, прво само као помоћ брату, док је сликала производе, да би касније преузела да води фирму.

Кренуло се од идеје нешто другачије куповине преко интернета. Сарадња са великим козметичким кућама, које ће се на другачији начин рекламирати путем интернета, а девојке откривати и пробати нове козметичке производе, направила је од мале фирме препознатљиво име. Садржај од пет производа у специјално дизајнираној кутији, сваки месец је изненађење. У почетку ово је био више хоби, без зараде, да би Јелена врло брзо направила бренд, који препознају и њихову кутију купују многе младе девојке, али и жене.

- Идеја је била да онлајн претплатом девојке и жене добијају ексклузивну козметику, парфеме и шминку на кућну адресу. Првобитна инвестиција се исплатила већ после три, четири месеца - каже Јелена Ивановић и додаје да су препарати који се налазе у кутији, изабрани производи, а да се уз наручену козметику добијају у разни попусти за козметичке салоне и услуге, док и сама кутија има употребну вредност.

Јелена сарађује са многим познатим брендовима као што су „Еуцерин“, „Нивеа“, „Ревлон“, „Макс Фактор“, „Фармаси“, „Пупа“, „Шисеидо“, „Хуго Бос“ и многи други, а како каже циљна група су млади потрошачи окренути новим технологијама. На њиховом сајту glambox.rs до сада се регистровало 7.500 корисника, а њихова страница имала је више од пола милиона посетилаца.

-У кутији поред производа налазе се и савети стручњака како се примењује козметика, јер доста девојака прави пропуст у примени препарата - каже Ивановићева и додаје да на њиховом сајту девојке свакодневно остављају утиске испробаних производа, размењују искуства, али да се тамо могу прочитати и разни савети о нези косе, коже, лица, и многи други.

Да је овај вид куповине присутан у целом свету, говори и чињеница да се овај тип продаје путем интернета омасовио и на тржиштима широм Азије, Европе, Северне и Јужне Америке, али и да је препознат од стране  штампаних новина и магазина  „Њујорк Пост“, „Мери Клер“ и „Стајл“ као најбољи тренд у области козметичког маркетинга. Осим сајта, Јелена је како би производи били доступни свима, представила бренд и на друштвеним мрежама, што се показало као пун погодак, јер су „бјути блогерке“ показале велико интересовање и на њиховим „Јутјуб“ каналима сваког месеца влада „утркивање“ која ће пре представити кутију и нове поизводе.

- Вредност производа у кутији увек премашује цену кутије, али то није у првом плану, већ искуство које се добија уз „Glambox“ и прилика да се пробају неки нови производи, али за мање уложеног новца него када би се куповали појединачно и, наравно, да се пронађу нови омиљени - каже Ивановићева и додаје да је још једна предност и да девојке увиде који производи им не одговарају. Најпродаваније кутије су свакако за време празника, када девојке не наручују само за себе, већ и као поклон другарицама или мамама.

М. Стакић

 

 

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести