Кренуло се од идеје нешто другачије куповине преко интернета. Сарадња са великим козметичким кућама, које ће се на другачији начин рекламирати путем интернета, а девојке откривати и пробати нове козметичке производе, направила је од мале фирме препознатљиво име. Садржај од пет производа у специјално дизајнираној кутији, сваки месец је изненађење. У почетку ово је био више хоби, без зараде, да би Јелена врло брзо направила бренд, који препознају и њихову кутију купују многе младе девојке, али и жене.
- Идеја је била да онлајн претплатом девојке и жене добијају ексклузивну козметику, парфеме и шминку на кућну адресу. Првобитна инвестиција се исплатила већ после три, четири месеца - каже Јелена Ивановић и додаје да су препарати који се налазе у кутији, изабрани производи, а да се уз наручену козметику добијају у разни попусти за козметичке салоне и услуге, док и сама кутија има употребну вредност.
Јелена сарађује са многим познатим брендовима као што су „Еуцерин“, „Нивеа“, „Ревлон“, „Макс Фактор“, „Фармаси“, „Пупа“, „Шисеидо“, „Хуго Бос“ и многи други, а како каже циљна група су млади потрошачи окренути новим технологијама. На њиховом сајту glambox.rs до сада се регистровало 7.500 корисника, а њихова страница имала је више од пола милиона посетилаца.
-У кутији поред производа налазе се и савети стручњака како се примењује козметика, јер доста девојака прави пропуст у примени препарата - каже Ивановићева и додаје да на њиховом сајту девојке свакодневно остављају утиске испробаних производа, размењују искуства, али да се тамо могу прочитати и разни савети о нези косе, коже, лица, и многи други.
Да је овај вид куповине присутан у целом свету, говори и чињеница да се овај тип продаје путем интернета омасовио и на тржиштима широм Азије, Европе, Северне и Јужне Америке, али и да је препознат од стране штампаних новина и магазина „Њујорк Пост“, „Мери Клер“ и „Стајл“ као најбољи тренд у области козметичког маркетинга. Осим сајта, Јелена је како би производи били доступни свима, представила бренд и на друштвеним мрежама, што се показало као пун погодак, јер су „бјути блогерке“ показале велико интересовање и на њиховим „Јутјуб“ каналима сваког месеца влада „утркивање“ која ће пре представити кутију и нове поизводе.
- Вредност производа у кутији увек премашује цену кутије, али то није у првом плану, већ искуство које се добија уз „Glambox“ и прилика да се пробају неки нови производи, али за мање уложеног новца него када би се куповали појединачно и, наравно, да се пронађу нови омиљени - каже Ивановићева и додаје да је још једна предност и да девојке увиде који производи им не одговарају. Најпродаваније кутије су свакако за време празника, када девојке не наручују само за себе, већ и као поклон другарицама или мамама.
М. Стакић