Промотивни спотови за сеоска туристичка домаћинства

СРЕМСКА МИТРОВИЦА: Агенција за рурални развој Града Сремска Митровица потписала је јуче решења о додели и расподели средстава за осам сеоских туристичких домаћинстава.
с
Фото: Агенција за рурални развој Града Сремска Митровица

Уговори су укупно вредни скоро 800.000 динара, а реч је о додели бесповратних средстава по конкурсу који је Агенција расписала пре месец дана.

Добијену помоћ сеоска туристичка домаћинства ће моћи да користе како би своју услугу могли што боље да промовишу, за израду интернет презентације, промо спотова, реклама и туристичке сигнализације.

Директорка Агенције за рурални развој Града Сремска Митровица Душица Павловић каже да је осам сеоских туристичких домаћинстава добило у просеку по 100.000 динара по овом конкурсу, у зависности од достављених рачуна.

- Пошто је у тексту конкурса и писало да могу да аплицирају за израду промо спотова, израду сајта, промотивног материјала, туристичке сигнализације, тако да су то и урадили. Највише су правили промо спотове, јер је суштина целог конкурса била да њихову услугу, коју имају, учинимо видљивом - каже Павловић и додаје да имају два нова сеоска туристичка домаћинства, а њима је конкурс значајан за пробијање на тржиште.


Покрива се део осигурања

Агенција за рурални развој путем конкурса субвенционише пољопривредницима део премије осигурања.

- Истовремено се расписује и конкурс Министарства, те имате ситуацију да пољопривредници код нас добију 20 одсто, на пример, што је максимално 20.000 динара, а од министарства сличну суму, те им безмало буде покривено пола премије осигурања- каже директорка Агенције Душица Павловић.

На конкурс, завршен 15. новембра, Агенцији је пристигло је 325 пријава по овој конкурсној линији, а већ наредне недеље очекује се потписивање решења.

-Буџет за овај конкурс износи 2,8 милиона динара. Највероватније ће сви пријављени добити одређену суму, иако смо у конкурсу навели да је додела новца до утрошка средстава - каже Павловић и додаје да је последња два дана конкурса стигло 100 пријава, што је знак немарности.


Она каже да ће бити урађена презентација промо спотова, чим то дозволи лепше време и коронавирус.

- Имала сам замисао да одемо у једно од тих домаћинстава и да се сви тамо окупимо, те урадимо презентацију и позовемо медије, да се види шта је ко од њих урадио. Јуче је урађено само потписивање уговора- наводи Душица Павловић.

Укупно на територији Сремске Митровице послује 17 сеоских туристичких домаћинстава из Лежимира, Дивоша, Старе Бингуле…

-Сремска Митровица броји 24 села, те нема туристичких домаћинстава баш у сваком селу, али скоро у сваком су заступљена. Два су из Мачве, а у осталим селима нема преклапања- каже директорка Агенције.

Сеоска туристичка домаћинства имају смештајне капацитете и услугу хране, према Закону о туризму, наводи Павловић, док домаћа радиност нуди само услугу смештаја, у шта спадају и „станови на дан“, али то није под ингеренцијом Агенције, а на селу тога нема.

Укупан буџет Агенције за рурални развој Града Сремска Митровица ове године  износи 22 милиона динара.

М. Стакић

Пројекат „Непристрасно у Сремској Митровици” реализује Марконс маркетинг компани, а суфинансира Град Сремска Митровица. Ставови у подржаном медијском пројекту не изражавају нужно ставове органа који је доделио средства.

EUR/RSD 117.1484
Најновије вести