Радови без затварања моста код Титела

ТИТЕЛ: Председник општине Тител мр Драган Божић договорио се са помоћником извршног директора Јавног предузећа „Путеви Србије“ Милорадом Карићем и директором фирме „МЂ Мост – НС“ Миланом Цупаром да мост на Тиси код Титела остане проходан за саобраћај и током радова на његовој реконструкцији.
m
Фото: Dnevnik.rs

Иако је пројектом било планирано потпуно затварање моста на период од шест месеци, након разговора са председником општине представник ЈП „Путеви Србије“ и директор фирме извођача радова одлучили су да мост током трајања радова остане отворен за саобраћај.

Председник општине каже да је разговор био конструктиван и веома важан за локално становништво, јер би затварање моста за саобраћај потпуно пореметило њихове свакодневне активности.

- Предочили смо инвеститору и извођачу радова значај моста за грађане Титела, али и за грађане Перлеза и Книћанина, који га свакодневно прелазе и они су показали изузетно разумевање и променили су претходни план, тако да ће и у наредном периоду мост бити проходан. Саобраћај ће се одвијати наизменичним пропуштањем возила и биће регулисан саобраћајном сигнализацијом – рекао је Божић.

Мост могу да прелазе аутомобили, бициклисти, пешаци и пољопривредна возила, док је аутобусима и камионима тежим од 12 тона забрањен саобраћај, потврдио је председник општине и замолио грађане да поштују саобраћајну сигнализацију на мосту, јер ће у супротном извођач радова прекинути радове и наставити их након тоталног затварања моста за саобраћај, а то свакако није у интересу Титела.

Аутопревозници ће превоз путника морати да организују у минибусевима, а локална полиција појачаће контролу поштовања саобраћајних правила и сигнализације на самом мосту.

Радове на мосту у вредности од 400 милиона динара финансира ЈП „Путеви Србије“ и иако је првобитним планом крај радова очекиван у новембру, отварање моста за саобраћај ће продужити њихово трајање. Мост на Тиси је веома важан за грађане Титела и околних места, а у случају његовог затварања они би морали да користе „обилазницу“ и да за Зрењанин иду преко Жабља, што би им стварало додатне трошкове и губитак времена.

Текст и фото: С. Кнежевић

EUR/RSD 117.1627
Најновије вести