АикГрупа званично преузела 74,9 одсто акција Хипотекарне банке у Црној Гори
БЕОГРАД: AikGroup, у власништву Александра Костића, данас је званично преузела 74,9 одсто акција Хипотекарне банке у Црној Гори, а уговор је реализован по цени од 9,77 евра по акцији.
Како се наводи у саопштењу, овим се финализује процес стицања који је започет у децембру 2024. када је AikGroup потписала уговор о куповини 7.620.620 акција ове црногорске банке.
Додаје се да преузимањем Хипотекарне банке, нето актива AikGroup достиже 10 милијарди евра.
Истиче се и да са овако снажним показатељима профита, група остаје фокусирана на даље ширење у региону и пружање вредности у пословном окружењу кроз стратешка улагања у дигитализацију и корисничко искуство.
Председник Извршног одбора AikGroup Разван Мунтеану изјавио је да аквизицијом Хипотекарне банке две снажне финансијске институције удружују своје капацитете од чега ће бенефит имати клијенти и локална заједница.
"Уз заједничку посвећеност врхунској услузи, клијентима Хипотекарне банке Група ће омогућити веће ресурсе и проширену понуду традиционалних и иновативних финансијских производа", рекао је он.
Мунтеану је нагласио и да за AikGroup, успостављање снажног упоришта на црногорском тржишту које је, како је навео, у континуираном расту, представља значајан корак ка остваривању стратегије раста и заузимању позиције водеће банке из региона.
"Радује нас што можемо да пожелимо добродошлицу Хипотекарној банци у AikGroup породицу", изјавио је он.
Председник Управног одбора Хипотекарне Банке Есад Заимовић казао да је та банка деценијама градила чврсто поверење клијената као лидер савременог банкарства у Црној Гори и да уласком у AikGroup отвара нову фазу раста.
"Оснажени знањем и регионалним искуством, спремни смо да клијентима пружимо још снажнију подршку и наставимо путем који нас је довео до врха", рекао је он.
У саопштењу се подсећа да је AikGroup ове године прошла кроз стратешки процес трансформације и ребрендирања, укључујући промену имена групе и визуелног идентитета и истиче да нови симбол групе - wаyфиндер - односно савремена верзија навигатора, симболизује посвећеност клијентима и креирању најбољег корисничког искуства.
"Он представља обећање агилности, разумевања и подршке клијентима у различитим животним ситуацијама, како би они што боље снашли у динамичном и сложеном свету финансија, без обзира на то којој генерацији припадају", пише у саопштењу AikGroup.