clear sky
28°C
01.08.2025.
Нови Сад
eur
117.1734
usd
102.4512
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ЦЕНЕ У ОВОМ МАРКЕТУ ПАДАЈУ ПРЕД ВАШИМ ОЧИМА Технологија која мења начин на који купујемо!

31.07.2025. 16:03 16:16
Пише:
Извор:
Ало.рс
Фото: pixabay.com

Електронске ознаке на полицама (ЕСЛ) постају све чешће у продавницама прехрамбених производа, посебно на европским тржиштима попут Норвешке, где неки продавци сада мењају цене и по неколико десетина пута дневно.

Непосредна вредност за продавце је јасна, ЕСЛ омогућавају флексибилност у прилагођавању цена као одговор на конкуренцију, потражњу или рок трајања производа, пише Б92.

Рецимо, купци у Норвешкој су навикли да виде како се цене у продавници мењају пред њиховим очима.
Један од првих који је у потпуности усвојио овај систем је ланац под називом Рема 1000, који има скоро 700 продавница широм Норвешке.

На електронским ознакама које се налазе на полицама продавница бренда Рема 1000 широм Норвешке, приказана цена се затамни, екран засветли и појави се – нова цена, све за само неколико секунди. Цене могу да се мењају и до 100 пута дневно, а још чешће током празника.

Циљ је да се са једним притиском на дугме одговори конкуренцији или је чак надмаши, каже Партап Сандху, руководилац одељења за одређивање цена у Рема 1000.

Како ово функционише?
Компанија користи динамичко одређивање цена како би стално прилагођавала цену својих производа. Узимају се у обзир различити подаци, укључујући упоређивање цена конкурената са сопственим, како би се цене мењале у реалном времену.

Електронске ознаке су стандард у њиховим продавницама, што значи да цене могу аутоматски да буду ажуриране алгоритмом компаније.

Постоје неке специфичности у начину на који Рема 1000 користи динамичко одређивање цена. Схватили су да потрошачи не желе да имају осећај да су преварени ако ставе производ у корпу по једној цени, а онда им се на каси наплати другачија, виша цена.

Зато, док је продавница отворена, цене могу само да опадају. Повећања цена се дешавају током ноћи.

Супермаркет је такође приказао концепт динамичког одређивања цена у позитивнијем светлу, дајући пример да се производ може снижавати за 20 центи како би производи компаније били јефтинији од оних код конкурената.

Извор:
Ало.рс
Пише:
Пошаљите коментар
„НЕЋУ ДА ВУЧЕМ ГAJБУ“ Италијан по пиво УШАО КОЛИМА У СУПЕРМАРКЕТ
italija

„НЕЋУ ДА ВУЧЕМ ГAJБУ“ Италијан по пиво УШАО КОЛИМА У СУПЕРМАРКЕТ

12.07.2025. 19:21 19:32