ОЧИТАЈ БРОЈИЛО ТЕЛЕФОНОМ Електродистрибуција Србије омогућила грађанима да сами пријаве потрошњу струје преко мобилне апликације
Грађани Србије који желе да сами прате и пријављују потрошњу струје, од сада то могу да ураде једноставно – преко званичне мобилне апликације Електродистрибуције Србије (ЕДС). У периоду од 1. до 6. у месецу, сви корисници могу директно пријавити стање на бројилу путем телефона, било да користе Андроид, Ајфон или Huawei уређаје.
У саопштењу се наводи да је преко 400.000 грађана већ преузело апликацију, а нова, унапређена верзија омогућава памћење података за више бројила – што је идеално за оне који имају викендицу, помоћне објекте или помажу старијим члановима породице.
Како се користи апликација?
Након инсталације, потребно је у почетном менију изабрати светлоплаву икону „Пријава стања бројила“, а затим унети основне податке и приложити јасну фотографију целог бројила. Апликација омогућава и проверу да ли је пријава успешно послата – уношењем шифре мерног места, корисници могу добити потврду када је и шта пријављено.
Самоочитавање није обавезно – али може бити практично
Из ЕДС поручују да је ова опција намењена грађанима који желе већу контролу над својим рачунима, али да није обавезна. Уредбом Владе Србије, у складу са Законом о енергетици, дефинисани су услови за самоочитавање, а грађани који прихвате услове у апликацији постају званично „самоочитачи“.
Овако, неће морати да чекају долазак читалаца, нити да брину да ли је бројило закључано, већ ће тачно знати шта их чека на следећем рачуну. Нeki корисници који су већ испробали нову услугу, тврде да су рачун добили већ за три дана.
Могућности пријаве и ван апликације
Они који ипак више воле класичне методе, стање бројила могу пријавити и:
-
преко сајта www.elektrodistribucija.rs
-
слањем података мејлом
-
бесплатним позивом на број 0800 360 300
-
лично, на шалтерима ЕДС широм Србије
Уређаји који већ имају уграђена паметна бројила биће очитани даљински, једном месечно, од стране Електродистрибуције.