Црвеном крсту Србије седам тона хране од Лидла

БЕОГРАД: Компанија Лидл Србија донирала је седам тона хране Црвеном крсту Србије за помоћ социјално-угроженим групама, а донацијом је обухваћено око 7.000 појединаца.
lidl, facebook
Фото: Facebook printscreen

Кроз мрежу локалних организација Црвеног крста, Лидл је храну поделио у осам локалних заједница - Београду, Вршцу, Ковину, Параћину, Нишу, Гаџином Хану, Лесковцу и Бујановцу, саопштено је из те компаније.

Ова донација део је стратегије друштвено одговорног пословања Лидла Србија под паролом "На путу према сутра“, у коме је компанија до сада већ на различите начине допринела унапређењу услова живота у општинама у којима је отворила продавнице.

"Годину дана пословања обележило је много сусрета са потрошачима широм Србије, па смо желели да се поводом првог рођендана захвалимо и угроженима, чинећи их, на тај начин, делом наше заједнице. Уједно смо овом донацијом желели да дамо позитиван пример и подстакнемо што већи број људи на солидарност“, изјавила је руководилац корпоративних комуникација у компанији Лидл Србија, Мартина Петровић.

Имајући у виду стање угрожених група у овим срединама, Црвени крст је донацију највећим делом усмерио на установе које унапређују квалитет живота особа са сметњама у развоју и кориснике програма народних кухиња.

"Захваљујемо Лидлу на овој веома значајној донацији. Донација од седам тона хране, којом је обухваћено око 7.000 посебно рањивих грађана, изузетно доприноси остварењу хуманитарне мисије Црвеног крста Србије - олакшати живот најрањивијима међу нама - породицама које често немају довољно ни за исхрану", рекао је Љубомир Миладиновић, генерални секретар Црвеног крста Србије приликом пријема донације.

Миладинових је изразио уверење у наставак успешне сарадње са Лидлом Србија, као и да ће овај пример друштвено одговорне компаније подстаћи и друге да на свој начин осмисле сличне акције.

Лидл Србија наставља сарадњу са Црвеним крстом Србије, где ће у наредним месецима у својим продавницама људе добре воље информисати на који начин могу да се укључе и буду део њихових хуманитарних акција.

Као интернационални трговински ланац, Лидл Србија у свакодневном деловању, осим економских, у обзир узима и друштвене и еколошке факторе. Кроз мото одговорности "На путу према сутра“, Лидл Србија се труди да на дуге стазе гради стратегију друштвено одговорног пословања која треба да има позитиван утицај на целокупно окружење.

Лидлове друштвено одговорне активности заснивају се на пет стубова одговорности: асортиман, запослени, животна средина, друштво и пословни партнери, наводи се у саопштењу.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести