Грци дали попусте нашим туристима након 37 сати путовања

Једина светла тачка су били водичи који су нас дочекали на Евији, Лука Каменаровић и Ивана Глишић, јер су одмах у договору с Грцима успели да нам обезбеде попуст на излете,  рекла је Новосађанка Ј. М.
Evia, Pefki Foto: privatna arhiva
Фото: Евиа, Пефки Фото: приватна архива

Након 37 сати путовања до грчког острва Евиа, услед три квара аутобуса, око 80 путника добило је попусте на екскурзије од Грка, али од агенције Lui travel осим извињења које је као и нови аутобус каснило 17 сати, није добило ни флашицу воде, а камоли одштету, јер је према агенцији, а нажалост и организацији ЈУТА, све било према закону.
 

Возило је прошло технички преглед. Нико не може дати гаранцију да се не може покварити. Предвиђа се да организатор нађе алтернативни превоз, али тек након 12 или 15 сати квара - рекао је директор ЈУТА Александар Сеничић. Проблем је у томе што су они правили три паузе, две од 7 и једну од три сата, а то се не рачуна као једна цела пауза.
 

Емпатија је стигла од Грка који су понудили попуст на све излете које нуде.
 

„Једина светла тачка су били водичи који су нас дочекали на Евији Лука Каменаровић и Ивана Глишић јер су одмах у договору с Грцима успели да нам обезбеде попуст на излете. Невероватно је што агенција Lui travel није одобрила те попусте“,  рекла је Новосађанка Ј. М. додајући да их њихов субагнет Горан Пашић из City travela није контактирао ни у једном тренутку, па чак ни да провери да ли су коначно стигли.
 

Према закону субагенти немају правну одговорност, али постоје агенције које су својим поступцима показале да су некада осећај одговорности и емпатија јачи од онога што нас обавезује. Наиме, агенција Компас је свим својим путницима који су код њих уплатили аранжман агенције Луи травел, платила вечеру истог дана када су стигли исцрпљени и дочекала их с окрепљењем.

„Чим смо се наспавали и угледали море и сунце, све је одмах лепше. Морамо да кажемо и да је смештај одличан, али нећемо заборавити пакао кроз који смо прошли“, рекли су млади Новосађани додајући да су се заиста зближили са свим путницима на овом путешествију те да очекују бројна пријатељства али и заједничку тужбу против агенције Lui travel. Занимљиво је и то да путници према речима директора ЈУТА Александра Сеничића немају ни право на жалбу за закинут дан летовања јер према закону то овде није случај.
 

Они су кренули 9. августа, а аранжман почиње од 10. августа. Требало је да стигну на јутро 10 августа, али у смештај свакако не би ушли пре 14 часова. Да нису стигли да преспавају тамо, онда би се рачунало да им је закинуто једно ноћење. Исто тако кад се враћају, последњег дана морају да напусте апартмане до 10 сати, а аутобуси крећу тек после подне па имају пет до шест сати без смештаја. Дакле, они нису изгубили ноћење нити дан него неколико сати, уместо у 14 они су у апартмане ушли око 22 часа - објашњава директор ЈУТА Александар Сеничић, чија је чланица и агенција Lui travel.
 

Иначе, ово није први пут да се поменута агенција нађе у центру негативних критика због покварених аутобуса. Пре две године аутобус који је путнике враћао из Грчке покварио се близу Предејана, где су туристи четири сата чекали на решење. Неколико месеци касније, покварено возило исте агенције био је разлог због ког 90 београдских ђака није отишло на заказани излет у Тршић.

Снежана Милановић

EUR/RSD 117.0389
Најновије вести