Истраживање Social Serbia 2020, на које се позива УНС, а које су спровеле мање познате агенције Пионири и Смарт плус Рисерч, указује и да се од традиционалних медија једино телевизија "солидно држи".
Њихово истраживање је, како се додаје, показало да 95 одсто грађана до информација долази преко онлајн медија, укључујући и портале дневних листова, телевизија, али и друштвене мреже.
Наводи се да 94 одсто испитаника има отворен налог на макар једној друштвеној мрежи, док отворен налог на Твитеру има тек 32 одсто грађана.
Највећи број њих друштвене мреже користи за повезивање са пријатељима, 76 одсто, за приступ информацијама мреже користи 61 одсто испитаника, а 37 одсто их користи како би "били у току", преноси УНС.
Исто истраживање показује да је особама млађим од 44 године, информисање преко интернета најзаступљенији начин праћења вести.
Према истим наводима, многи су се током пандемије вратили традиционалним медијима и тамо тражили тачне и проверене информације што је, пише УНС, чињеница која охрабрује.
То показује да телевизија и штампа нису ''мртве'', али и да не смеју да беже од модернизације ако желе да привуку млађу публику, закључује УНС.