Ово је прва аквизиција Zoom-а, у оквиру његових припрема за постпандемијско време када се запослени врате у канцеларије, и друга највећа у америчком технолошком сектору ове године, иза Мајкрософтове планиране куповине Нуанс Комјуникејшенса за 16 милијарди долара, према подацима ФактСета.
Тржишна капитализација Фајв9 износила је у петак на затварању Њујоршке берзе 11,9 милијарди долара, или 177,60 долара по акцији, преноси CNBC.
Према саопштењу Zoom-а, акционари фирме Фајв9 добиће 0,5533 акција Зоом Видео Комјуникејшенса за сваку акцију коју поседују у Фајв9. Тиме се вредност Фајв9 подиже на 200,28 долара по акцији, што је премија од 13 посто у односу на цену на затварању у петак.
Zoom је међу 16 најуспешнијих растућих компанија у минулих 16 месеци, откако је корона пандемија ненадано приморала послодавце широм света да затворе канцеларије и присилила запослене у разним делатностима да посао обављају од куће и да пословну комуникацију обављају у видео формату.
Након скока прихода за 326 посто прошле године, Зоом се суочава са природним успоравањем јер се компаније поново отварају и састанци поново одржавају "лицем у лице". Мада је лансирао нове производе, рачунајући на предстојеће промене у свом пословању, Zoom је сада толико велики да је мало вероватно да ће његов органски раст задовољити инвеститоре на Вол Стриту, оцењује CNBC.
Такође су му потребни нови извори прихода, јер Мајкрософт појачава тржишну утакмуицу својом понудом видео четовања на платформи Тимови.
Цена акција Zoom-а је порасла лани за скоро 400 процената, али је од октобра, када је достигла врхунац, у паду за 36 одсто.