Наиме, приходи Алибабе у периоду јануар-март повећали су се за 51 одсто на годишњем нивоу, на 93,5 милијарди јуана (13,6 милијарди долара), чиме је надмашена просечна процена аналитичара од 91,7 милијарди јуана, преноси Блумберг њуз.
Нето профит је достигао 25,8 милијарди јуана (3,85 милијарди долара), што је више него троструко већа добит у односу на исти период претходне године.
Приходи у одељењу интернет трговине, које чини већину Алибабиног пословања, увећани су за 54 посто, док су у мањем али брзорастућем одељењу информатичких услуга у облаку, порасли за 76 посто.
Алибаба у последње време доста улаже у оно што називају "новом малопродајом", а подразумева оптимизацију продаје и услуга у физичким трговинама на темељу података прикупљених на интернету.
Компанија Алибаба је у уторак означена као највреднији малопродајни бренд изван САД, према истраживању глобалне маркетиншке и комуникацијске компаније WPP и компаније Кантар.
Тиме је компанија Алибаба заузела бољу позицију од Мекдоналдса, Home Depot-a, Најкија и Луи Витона, и једини је азијски бренд међу 10 најбоље пласираних.
Бренд Алибабе је, према том извештају, вредео 131,2 милијарде долара прошле године, што је за 48 посто више него годину дана раније.