Током сајма на штанду Србије је одржан велики број пословних састанака са туроператерима, агентима, организаторима путовања, као и новинарима и блогерима заинтересованим да промовишу Београд и Србију израелској публици.
Штанд је посетио и Милутин Станојевић, амбасадор у Израелу, који је казао да је Израелцима изузетно важна гостопримљивост коју они у нашој земљи осећају. На штанду је приређен и хаппy хоур на ком су пословни посетиоци дегустирали српску ракију и вина.
Почетком прошле године најзначајнији израелски портал о путовањима Ламетаyел је препоручио Београд као дестинацију коју треба посетити у 2019. години, што је резултирало тиме да су се гости из ове земље са око 76 хиљада остварених ноћења поново нашли на ТОП 10 листи у Београду.
Како би информације о Београду дошле до што већег броја потенцијалних израелских туриста, Туристичка организација Београда је недавно реализовала маркетинг кампању на друштвеним мрежама на хебрејском језику, коју је видело око 1.400.000 корисника.
Онлајн кампања ће бити настављена и у овој години, посебно током летње сезоне и наредних зимских новогодишњих празника.
Имајући у виду да је у питању тржиште са великим потенцијалом раста, Туристичка организација Београда ће и у овој години наставити са организацијом студијских путовања за израелске туроператоре и новинаре у сарадњи са ТОС и националном авио компанијом Ер Србија, а планирају се посебни промотивни догађаји намењени израелској туристичкој привреди.
ИМТМ је једини и најзначајнији сајам туризма у Израелу који је ове године одржан 26. пут, под покровитељством Министарства туризма Израела. Сајам је место сусрета за умрежавање представника међународне туристичке индустрије, са фокусом на израелске туристе који остваре око 4.000.000 високобуџетних путовања годишње.