Момировић: Изградња Моравског коридора тече по плану

ЋИЋЕВАЦ: Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић контролисао је данас радове на петљи Ћићевац на деоници будућег ауто-пута од Појата до Крушевца у оквиру Моравског коридора и рекао да радови теку по плану.
Танјуг/Ђорђе Крстић
Фото: Танјуг/Ђорђе Крстић

Према његовим речима, за Моравски коридор се слободно може рећи да је пројекат који ће представљати заоставштину председника Србије Александра Вучића и његове политике јер, како је рекао, нико није могао ни да сања да ће се овде градити најмодернији ауто-пут у Југоисточној Европи.

"Ово је ауто-пут највиших стандарда у нашој земљи. Један овакав пројекат је важнији од било којих избора, јер ће допринети да се на територији целе државе подигне квалитет живота и рада за све привреднике, раднике као и грађане", рекао је Момировић.

Захвалио је радницима и представницима козорцијума Бехтел - Енка уз оцену да је посвећеност завршетку радова на завидном нивоу.

Радове на петљи Ћићевац су са министром Момировићем обишли и директор Коридора Србије Александар Антић, градоначелница Крушевца Јасмина Палуровић, као и представници компанија Бехтел - Енка.

Директор Коридора Србије Александар Антић је истакао да се интензивно ради на Моравском коридору и да је тренутно ангажовано 2.897 радника са више од 1.000 јединица механизације.

Градоначелница Крушевца је нагласила да ће завршетком овог ауто-пута, Крушевац добити нову индустријску зону.

Значај Моравског коридора огледа се у томе што повезује централне делове Србије са два најважнија путна правца Коридорима 10 и 11.

Ова саобраћајница ће повезати сва већа насеља централне Србије између Појата и Чачка, Ћићевац, Сталаћ, Крушевац, Трстеник, Врњачку Бању, Краљево и Чачак, где живи око пола милиона становника.

То ће бити и први дигитални ауто-пут у Србији, укупне дужине 112 км. Обухвата три деонице: Појате - Крушевац од 27,8 км, Крушевац - Адрани од 53,8 км и Адрани - Прељина од 30,6 км.

EUR/RSD 117.0557
Најновије вести