Некад "четовао" Марко Краљевић, а данас цела Србија

Четовање, овако или онако, изгледа да је наша традиције. Некад је четовао, на свој начин, Марко Краљевић: "Остави се, синко, четовања, јер зло добра донијети неће". Данас, опет на свој начин, изгледа четује цела Србија.
1
Фото: Ilustracija/pixabay.com

Марко се четујући борио, а ми данас четујући чаврљамо на интернету, али ко те пита, свако време носи своје бреме, а сви у Србији носимо свој мобилни телефон.

Шалу на страну, али четовање се, изглед,а добро примило у нашим крајевима.

Четовање је доминантан вид комуникације у Србији, из које потиче 10 процената свих размењених порука преко Вибера на свету, саопштила је компанија Ракутен Вибер у представљању најутицајнијих трендова у нашој земљи.

Вибер је у Србији присутан на преко 90 процената паметних телефона на тржишту, па је водећа апликација за комуникације. Наводи се да је чешћи избор слања порука позивањем приметан, а нарочито у групној комуникацији. Сваки корисник је у просеку учесник у барем шест групних четова, а број корисника који комуницирају унутар група је у порасту од пет процената у односу на претходну годину, наводе из те компаније. Додају да су групни четови омиљени због могућности да спајају чланове породица, сараднике и пријатеље и одрже осећај припадности и блискости.

У Србији компанија бележи пораст од 22 процената у броју креираних канала и заједница, што указује да корисници помно прате важна обавештења, објаве и најновије вести везане за њихове омиљене јавне личности и организације директно од Вибера. Вибер је представио објективе пре нешто више од годину дана и од тада су коришћени преко милијарду пута. Наводи се да 71 посто потрошача настоји да има лак приступ комуникацији са брендом или компанијом по избору, па се све већи број компанија из Србије на том повезивању окреће Виберу.

Вибер најављује да ће дигитално решење за извршење међународних плаћања и финансијских трансфера, после Грчке и Немачке, ускоро бити у Србији и другим земљама. За 2023. годину Вибер најављује и друге кораке у прерастању у супер-апликацију и наводи да ће брендовима и купцима омогућити лакше ступање у интеракцију.

Главна директорка одељења за приходе Ракутен Вибер Кристина Констандаче рекла је да нова ажурирања апликације представљају велику прекретницу и постављају основу за увођење нових функционалности које припадају Виберовој стратегији прерастања у супер-апликацију. "Најважнији циљеви ће бити повећање искористивости апликације од стране наших корисника и проширење могућности за још садржајнију комуникацију брендова и компанија са њиховом циљном јавношћу, чиме се ствара додатна вредност за обе стране – на бржи начин и у мање фаза”, навела је она.

Д. У.

EUR/RSD 117.1050
Најновије вести