Пандемија променила навике потрошача, купују само неопходно

БЕОГРАД: Већина потрошача је на околности изазване пандемијом реаговала инстинктивно и усмерила се на куповину само онога што им је неопходно, изјавио је генерални директор Атлантиц Брандс и члан УО Српске асоцијације менаџера (САМ) Драгомир Костић.
trzni centar kupovina
Фото: Dnevnik arhiva

Он је у оквиру Aks an Expert формата САМ, на коме се разговарало о томе какви су нам животи данас, какви нас изазови очекују због пандемије и како одржати пословање у наредном периоду, навео да је на пример драстично пала и куповина чоколадица која се тек сада враћа, док расте куповина витамина и минерала.

Према његовим речима, због околности у којима живимо у доба пандемије, око 73 одсто потрошача каже да осећа неки облик депресије и бригу за свакодневни живот, при чему се смањује чак и број одлазака у продавницу, што је некада био начин социјализације.

Оценио је да је ковид променио и однос према заједништву.

"Некада смо били сви за глобализацију, а онда се десио ковид, када се свако заједништво и заједништво Европске уније, распало. Нађачало га је локално, лично", истакао је Костић.

Говорећи о томе како ће се радити убудуће, указао је да ће услови, па у складу са њима и понашање, бити другачији.

Тако ће, навео је, туризам вероватно морати да обезбеди понуду за мање гостију, уз више безбедности док ће угоститељи морати да се преусмере на услугу на отвореном.

EUR/RSD 117.5850
Најновије вести