На манифестацији ће учествовати произвођачи прехрамбених производа, најчешће ручно рађених на традиционални начин и од органски гајених сировина, произведених у ограниченој количини ради представљања тржишту, саопштено је из ПКС.
Промоција одабраних производа на Сајму етно хране и пића служи и заштити назива и рецептура производа, проналажењу потенцијалних инвеститора у производњу, побољшању културе исхране становништва увођењем вишевековних традиционалних производа у исхрану, а пошто се често ради о органски гајеним сировинама и побољшању здравља становништва.
Учесници и посетиоци манифестације, осим пословних контаката, стичу и информације о стандардизацији, паковању, методама продаје и плановима институција за унапредење ове врсте производње.
У оквиру Сајма етно хране и пића биће организовано оцењивање производа. Систем награђивања најуспешнијих учесника допринео је не само афирмацији и унапредењу квалитета производа, већ и квалитативном и естетском напретку у начину паковања и промоције, са циљем повећања броја робних марки међу традиционалним производима.
Београдски сајам и Привредна комора Србије ће и ове године, поред општих промотивних активности, на манифестацију довести досадашње и нове пословне посетиоце, велике трговинске ланце, мале трговинске радње, ресторане, хотеле и друге.
Покровитељи 13. Сајма етно хране и пића су Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде Србије, Град Београд и Привредна комора Србије, а помоћ у организацији манифестације пружиће и Задружни савез Србије.
На прошлогодишњем Сајму етно хране и пића наступила су 342 излагача у организацији ПКС, Задружног савеза, Градске управе Београда, туристичких организација, удружења или самостално.
Сајам етно хране и пића је 2017. године посетило више од 5.000 људи.