КЗК је саопштила да су ове фирме повезана привредна друштва, те да су извршене ненајављени увиђаји на четири локације.
КЗК наводи да је анализирала услове конкуренције на тржиштима мобилних телефона и таблета, „смарт” сатова, слушалица и бежичних слушалица, „смарт” ТВ боксова и тастуре и мишева, између осталог и за производе бренда „Apple“.
"Увидом у јавно доступне податке, констатовано је да су цене појединих производа бренда „Apple“ у Србији уједначене код посматраних малопродаваца производа овог бренда, и то без обзира да ли малопродавци имају одређени статус „Apple“ овлашћеног продавца или не, као и без обзира на канал продаје, односно да ли се иста обавља на класичан начин у малопродајним објектима или путем тзв. „online“ продаје", наводи КЗК.
Уочено је и да су цене производа тог бренда више у односу на цене у земљама у окружењу, због чега је Комисија основано претпоставила постојање повреде конкуренције у виду одређивања цена у даљој продаји.
"Односно да друштва Apcom Distribution и Apcom из Мађарске одређују цене „Apple“ производа у даљој продаји", наводи КЗК.
КЗК је позвала сва лица која располажу подацима, исправама или другим релевантним информацијама, које могу допринети утврђивању чињеничког стања у овом поступку, да им те податке доставе.