Раде Тричковић, директор у агенцији "Httpool" рекао је представљајући резултате истраживања да интернет оглашавање чини 22 одсто од укупног оглашавања на тржишту, што је мање него у неким развијенијим земљама.
"Имамо константан раст али интернет оглашавање чини око 22 одсто од укупног оглашавања на нашем тржишту, а на развијенијим тржиштима је то више од 50 осто и то показује да значајно каснимо", рекао је Тричковић.
Ипак каже, забележен је раст од 24,8 одсто и та стопа раста је међу највишим у Европи.
Мобилни адвертајзинг бележи раст од 45, 4 одсто и вредан је око 19 милиона евра.
Тржиште видео адвертајзинга бележи раст од 53 одсто и вредно је 5, 39 милиона евра.
Social media такође бележи раст од 42 одсто и вредност тржишта је је 8,1 милон евра.
Тричковић каже да очекује да ће се наставити стопа раста кад је у питању тржиште оглашавања и да су трендови слични и на западним тржиштима.
Display, paid search и classified and directories су доминантни сегменти на нашем тржишту.
Што се тиче локал дисплеја, први пут забележен пад и овај тренд је продужен у 2019. години.
Али, ово је прва година да је посета на мобајлу већа од посете на десктопу, рекао је Тричковић.
Дигитална конференција ове године се одржава под слоганом “How do you trust?” а неке од тема су колико и како веровати медијима, садржају и бренду.