"Наредних дана ћу имати састанак са предеставницима грађевинске индустрије, да видимо како да им помогнемо, јер се суочавају са проблемима, зато што се сваки динар уложен у грађевинску индустрију мултипликује кроз друге делатности", рекао је Весић.
Он је најавио да ће међу приоритетиима његовог мандата бити доношње измена Закона о изградњи, с циљем да се процедуре за добијање дозвола убрзају, побољшавање рада Катастра и доношење Закона о одрзавању инфраструктуре, који ће омогућити пописивање државне инфраструктуре, како би она била боље одржавана и мање новца се накнадно трошило на реконструкцију инфраструктурних објеката.
Момировић је истакао да се последњих година у Србији одиграва невероватан талас изградње саобраћајне и комуналне инфраструктуре и захвалио свим својим претходницима што су учествовали у томе.
Он је набројаои да је за време његовог мандата завршена обилазница око Чачка, брза пруга Београд-Нови Сад, хиљаде станова за прираднике снага безбедности широм Србије, две деонице обилазнице око Београда и започети Моравски и Фрушкогорски коридор, обновљен већи број железничких пруга и велики број локалних и регионалних путева.
Момировић је напоменуо како грађевинска индсутрија у последња два квартала бележи пад и додао да се морају донети мере помоћи том сектору.
Момировић, који прелази на дужност министра унуитрашње и спољне трговине, преузео је део одговорности што пројекат експлоатације литијума у Јадру није реализован, оценивши да је то била велика развојна шанса за Србију.
Момировић и Весић су истакли да су имали веома добру сарадњу у претходном периоду, док су обављали дужности у Влади Србије и Граду Београду.